18.rész

974 77 13
                                    


Hoseok szemszög:

Miután Jungkook-val befejeztem a beszélgetés-ugyanis neki mennie kellet órára én beülve a kocsimba mentem vissza Jimin-hez, hogy el újságolhassam neki a dolgokat.

-Jimin olyat mondok neked amit nem akarsz majd elhinni.-rontottam rá pont az órája közepén.

-Mond ember, te vak vagy? Nem látod, hogy én épp próbálok órát tartani?-kérdezte nyugodtan a kis törpe.

-Az nem annyira fontos mint az amit én akarok neked mondani. Na szóva..

-Na most, hogy ne kelljen nektek is végig hallgatni a szerelmi drámát tíz perc szünet emberkék.-szakított félbe Jimin.

-Szóval!-ültem le elé.-Ülj már le ne állj.-kértem meg mire ő leült.-Taehyung, Yoongi egyik barátja a suli újságnál van és jövőhétem a suliban vallomások hetét tartanak és a szerelmesek megajándékozzák egymást saját kézzel készült csokival vagy sütivel és úgy látszik itt az esélyem arra, hogy valljak neki.-meséltem lelkesen.

-Értem, és tudsz is ilyesmiket készíteni?-vonta fel az egyik szemöldökét.

-Nem, de mire vannak a barátok ha nem arra, hogy segítsenek egymásnak.-mosolyogtam rá szépen, hogy vegye az adást, hogy ő bizony segíteni fog.

-Nem akarok.-fordította el a fejét.

-Naaa kérlek, jó kis pasis este lesz. Te, én Jungkook.-rángattam a kezét.

-Mi az, hogy JK is ott lesz?-döbbent le Jimin.

-Hát neki is el kell készítenie valamelyiket csak azt nem tudom, hogy Taehyung melyiket szereti de ezt nekem nem is kell csak neki, na mindegy.-hadartam el.

-Hogy mi? Milyen Taehyung?-akadt ki.

-Az előbb volt róla szó. Ő az aki a suliújságnál van.-hamar elejt úgy látszik.

-Ha mindkettőtöket lecsuknak én nem fogom tudni kifizetni az óvadékot.-tartotta fel barátom kezeit védekezőn.

-Bolond vagy!-nevettem el magam a hülyeségén.-Nem mondj ilyeneket. Mind a ketten nemsokára befejezik a sulit én amúgy is csak decemberig vagyok a tanáruk szóval itt csak Jungkook óvadékát kellesz kifizetni ha a szülők feljelentik de elsőnek várjuk meg, hogy össze jönnek-e.-mosolyogtam.

-Na ezt te úgy mondod mintha te már együtt lennél Yoongi-val.-húzta gonosz mosolyra ajkait Jimin.

-Ne gonoszkodj mert vissza kapod.-fenyegettem meg mutató ujjammal.

-Na most aztán félek tőled napsugár.-forgatta meg a szemeit.-Amúgy vigyél csak el az egyik órádra.

-Miért is tenném?

-Miért ne? Én nekem úgysincsen jobb dolgom, talán még segíthetnék is neked a dolgokban és megleshetném a két fiút.-sorolta fel az indokokat.

-Milyen dolgokban?-ráncoltam a szemöldökömet hiszen ez alatt nagyon sok mindent lehet érteni.

-Hát a táncban, abban, hogy megnézzük féltékeny-e ha mással lát téged.

-Ma van egy órám suli után a keringősökkel de ott csak Yoongi van, Tae nem keringőzik.

-Okéska.-kacsintott barátom.

Yoongi szemszög:

Miért ilyen hosszúak a napok? A hétvége mindig egy szempillantás alatt eltellik de ha suliról van szó egy örökké valóság. És még van egy táncom de az megéri hiszen ott lesz Hobi a kis fényem.

Órák után még el kisértem a kapu elé Tae-t és Namjoon-t aztán vissza lépkedtem a tornateremhez. Belépve az ajtón már mindenki ott volt, gondolom már csak rám vártak.

-Azt hittem már nem is jössz Min Yoongi.-szólt hozzám Hoseok, mire én felé fordultam és megláttam mellette egy körülbelül velem egy magas pasit rózsaszín hajjal.

-Lehet nem is akartam.-húztam grimaszba az arcom minden egyes részét majd előre fordulva mentem oda Chae Young-hoz.

-Valami baj van?-kérdezett rá.

-Dehogy.-ráztam meg a fejem.

-De olyan világfájdalommal nézel, hogy az lehetetlen.

-Kutya bajom, nyugi.-mosolyogtam Rosé-ra.

-Nos kezdjük el a mai órát. Ma Jimin, az egyik kollégám lesz a segítségemre. Üdvözöljétek őt.-mutatta be nekünk mi pedig egy Hellóval köszöntve hajoltunk meg.-Jimin segít a koreóban és segít táncolni is, hogy jobban tudjátok miről van szó és így nektek is könnyebb lesz ha látjátok egyszerre a két fél szerepét. Kérlek titeket, hogy táncoljátok el neki az eddig tanultakat.-mosolygott ránk a kis álszent majd már ment is beindítani a zenét mi pedig beálltunk.

Amíg mi a csoporttal táncoltunk addig Hoseok és a pinki mosolyogva beszélgettek. Most elvileg azt beszélik, hogy mi jó és mi nem meg, hogy hogyan tovább de egy cseppet sem ez látszik az arckifejezésükből, hogy ezt vitatnák meg.

Miután végeztünk a tánccal ők még beszéltek valamit az arcukból ítélve most a táncról majd elénk sétáltak és elkezdték táncolni a következő mozdulatokat. Volt benne forgás, felemelés és oldalra döntés amiből vissza kell húzni a lányt. Tudjátok amikor a karotok a lány előtt az övéivel és úgy döntöd oldalra majd vissza magaddal szembe. Aztán pedig ismét keringős lépések. Nem mondom, hogy nem irigyeltem azt a Jimin srácot hiszen ott lehetett Hoseok karjai között de ha így állunk hát legyen. Majd én megmutatom nekik milyen is a szenvedélyes tánc.

__________________________________
Sziasztok! Remélem tetszett, ma még egy részt kirakok. ❤️ További szép napot!💜

Dance Lesson!-YOONSEOK-SOPE |BEFEJEZETT|Where stories live. Discover now