Yoongi szemszög:
Elmondhatatlanul rosszul estek annak a nőnek a szavai. Az úton nem szóltunk egymáshoz Hoseok-kal, csak csendben ültünk miközben ő vezetett, még a rádió sem megy, ez így egy kicsit nyomasztóbb. Már befordultunk az utcánkba amikor Hobi megszólalt.
-Van kedved átjönni hozzám?-fordul felém egy pillanatra és megejt egy kisebb mosolyt.
-Hmm..nem rossz ötlet.-mondtam majd már le is parkolt a saját házánál.
Kiszálltunk majd elindultunk be a házba.
-Megjöttem kislány!-kiáltotta el magát közepes hangerőn, mire én csak értetlenül néztem rá, majd meghallottam a nyávogást és le esett, hogy mi van.
-Szia kislány.-emeltem fel magammal szembe majd össze érintettem az orrainkat.
-Még a végén féltékeny leszek a saját macskámra.-kuncugja el magát Hobi, ami engem is mosolygásra késztet.
-Bolond vagy!-teszem le a cicát.
-Örülök, hogy mosolyogsz.-simitott az arcom rá majd megölelt.-Kérsz kakaót? Tudok csinálni nagyon finomat.
-Igazán?-toltam el magamtól.-Nem nagyon sőt szerintem nem is szoktam kakaót inni, de a te verziódat akkor szívesen megkóstolom.
-Ez esetben foglalj helyett a tv előtt és keres valami jó filmet nekünk addig én megcsinálom a kakaóinkat és rágcsát is.
Én csak bólintva megindultam a kanapéhoz a macskával a nyomomban. Én leültem YaNan pedig felugrott az ölembe. Felkapva a kisasztalról a távirányítót keresgéltem a csatornák között. Nem jutottam valami sokra ugyanis egy értelmes film nem ment a tv-ben de még sorozat sem.
-Sikerült valami?-ült le mellém Hoseok a kisasztalra pedig letette a zacskó chipsset a kakaóinkat és egy kis sós mogyorót.
-Nem, semmi jót nem találtam a csatornák között.-húztam el a számat.
-Akkor keressünk valamit a mozik clubbon belül.-vette el tőlem a távirányítót és már lépkedett is a kívánt helyre.
-Milyen műfajt szeretsz?-simított rá a combomra ami igazából kissé meglepett.
-Mi-mindegy csak ne legyen romantikus.-bámultam a másik oldalra piros arccal.
-Zavarban vagy Min Yoongi?-hajolt oda arcomhoz mosolyogva.
-Én nem vagyok! Te vagy zavarban!-húztam ki magam majd a csomag chipsért nyúltam.
-Hát legyen.-nevette el magát, majd egy számomra ismeretlen filmet kapcsolt be.
-Na lássuk a te híres neves kakaódat.-nyúltam a bögréért amiből még egy szívószál is található. Bizonytalanul szívtam bele, hiszen nem igazán vagyok oda a túl édes dolgokért. Ez..ez valami isteni.-Uhmg-nyögtem fel hírtelen ettől a finom íztől.
-Ízlik?-mosolyott rám Hobi.
-Ezt te mégis, hogy hoztad létre?-néztem rá.
-Tudod van az a mogyorókrém aminek az egyik fele mogyorókrém a másik pedig fehér csoki. Na abból raktam egy keveset egy régebbi üvegbe amihez öntöttem még tejet, felmelegítettem, összeráztam és kiöntöttem. Nagyon egyszerű és finom.-nyúlt ő is sajátjáért és belekortyolt.-Még anyukám mutatta ezt a trükköt. Így lehet a legfinomabb kakaót inni.
-Szuper anyukád lehet.-mosolyogtam rá.
-Egyszer bemutatlak neki.
-Hogy mi?-döbbentem le teljesen és még a szemeim is tányér nagyságura nőttek.
-Hogy mi?-utánozott le.
-Te megörűltél.-néztem tovább inkább a filmet.
***
Nagy valószínűséggel nagyon unalmas lehetett a film mivel arra keltem fel, hogy Hobi horkant egyet a fejem felet. Én mivel a vállain feküdtem mozdulni sem tudtam természetesen, féltem, hogy felkel azt pedig nem akartam.
Szemeimmel kerestem a megoldást az egész szobában majd megláttam a kanapé hozzám közelebbi részében a párnát ami helyettesíthet a fejemet. A lábaimmal megpróbáltam elérni ami sikerült is majd a kezeim közzé véve már ügyeskedtem is azon, hogy kicseréljem a fejemmel ami végül sikerült is. Fellélegezve indultam meg ki a konyhába, hogy a kiszáradt torkomon segítsek.
Kivettem a szekrényből egy poharat majd a vízért nyúltam ami a pulton volt. Nyugodtan kortyolgattam a vizemet amikor egy erős, izmos kart éreztem derekam köré fonódni.
-Kedvellek Min Yoongi!-suttogta a fülembe majd lágy puszit hintett fülem mögötti bőrfelületre. Hangjára és érintésére, jóleső bizsergés fut végig egész testemen, majd tudatomon kívül is közelebb húzódom hozzá.
-Én is kedvellek téged.-mondom még mindig magam elé nézve elhalló hangon, arcom pedig pirosas árnyalatba pompázhat zavarom miatt.
-Yoongi, téged nem lehet csak úgy egy párnával helyettesíteni sőt, semmivel sem ezt jegyezd meg.-kuncogta a fülembe, a kifújt levegője pedig megcsiklandozta a nyakamat.
-Majd legközelebb jobban oda figyelek erre.-fordultam meg karjai között, hogy mostmár egymással szemben tudjunk beszélni.
-Akkor mi lenne ha a hétvégén itt aludnal?-kérdezte meg és orrainkat is össze érintette.
-Szeretnéd?-néztem gyönyörűen ragyogó szemeibe.
-Uhum, mindennél jobban.-puszilta meg homlokomat, és éreztem, hogy az egész arcom ég.-Gyönyörű vagy amikor elpirulsz.-mondata után egyből eltakartam arcomat a kezeimet amin ő megint csak kacagott. Imádom a nevetését, szerelmes vagyok minden egyes, tettébe, szavába, levegő vételébe, teljes egészében Jung Hoseok-ba.
___________________________________________
Sziasztok! HA TALÁLTOK BENNE HELYESÍRÁSI HIBÁT NÉZZÉTEK EL!❤️
És bocsi, hogy ilyen gyenge rész lett, egész héten itthon voltam igaz, hogy betegen de azt hittem tudok majd 2 részt is írni de nem jött össze. A hétvégén nővérem gyerekére kell vigyáznom így nem fogok megint csak tudni írni. De azért remélem van akinek ez tetszett❤️💜
YOU ARE READING
Dance Lesson!-YOONSEOK-SOPE |BEFEJEZETT|
FanfictionBEFEJEZETT ------------ Yoongi-17 éves végzős gimnazista Hoseok-23 éves tánctanár Vajon ez a két ember, hogyan is fog találkozni? Lehet több közöttük bármi is? Ha szereted a Sope shippet kezd el olvasni. ❤️❤️ 2020.04.28.-2020.12.06.