33.rész

811 65 16
                                    

Hoseok szemszög:

Alig hittem, hogy végre véget érjen a munka időm. Igazából imádom a munkám, kiskorom óta tánctanár szerettem volna lenni de most legszívesebben egész nap csak Yoongival lennék. Szörnyű amit az apja tett vele, legszívesebben én magam csinálnám ki ha újra látom de azzal csak megijeszteném Yoongit.
Miután az utolsó tánc óra is véget ért, a hangfalakat a helyére pakoltam a laptopomat össze zártam és eltettem a táskájába. A kocsimig az utat szinte futva tettem a cuccaimmal együtt a kijárati küszöbben meg is botlottam de nem izgatott.

Mielőtt még Yoongiékhoz mentem volna beugrottam az egyik közeli boltba és vettem neki mentás csokit meglepetésként. Imádja! Tagadni sem tudja. Kár, hogy nem azt készítettem neki elsőnek.
Ma az iskolában nem voltam órán amit nem bántam ugyan is az én kicsi törpém nélkül nem lett volna az igazi, lehet megmondom az osztályfőnöküknek, hogy bizony a héten nekem már nem jó. Ez lesz!

Amikor végre leparkoltam szerelmem házánál megkönnyebbült a lelkem, hogy már csak pár lépés választ el tőle na meg egy ajtó. Amikor a bejárati ajtóhoz értem illedelmesen becsengettem és vártam.

-Szia, Hoseok!-Köszöntött szerelmem édesanyja, egyenesen imádom ezt a nőt!

-Szép napot anyuka!-vigyorodtam el.

-Gondolom Yoongihoz jöttél.-Mosolyodik el miközben félre áll az ajtóból, hogy én is betudjak menni.

-Igen.-Mosolyodom el.-Merre találom?-kérdezem meg miközben lehúzom cipőimet és a hölgy után megyek a konyhába.

-Fent van a barátaival. Szerintem nyugodtan menj fel. Nagyon hidegek mostanában a napok, csináljak neked egy jó forró teát?-Fordul felém,mire bólintok és megköszönöm. Ezután meg is indulok az emeletre.

-Igen?-hallom meg Yoongi hangját miután bekopogtam.

-Szisztok!-Nyitok be majd közelebb sétálok hozzájuk. Yoongi az ágyán ül miközben Namjoon az íróasztal székén, Taehyung pedig a földön.

-Ohhh, megjött a szerelme, azt hiszem nekünk mennünk kéne Nam.-Mosolyodik el Taehyung majd már fel is pattan.

-Szerintem nem zavarnánk-

-Jin, ma nálunk alszik!-Vág Namjoon szavába Tae, mire Joon már fel is áll a székből.

-További szép napot és jó szórakozást!-Indul meg a két fiú a kijárat felé, én csak nevetve Yoongi felé nézek aki tátott szájjal nézi végig barátai távozását.

-Csukd be a szád mielőtt valami bele repül!-Húzom ravasz mosolyra ajkaimat.

-Perverz!-Mutat rám mutató ujjával szerelmem mire közelebb megyek hozzá.

-A te perverzed.-Fogom meg a felém tartott kezét és felhúzva ülő helyzetéből derekára fogok és egy csókot kezdeményezek.
-Hmm..erre vártam egész nap!-Ölelem magamhoz és jó alaposan megszorongatom.

-El fogod törni a bordáimat!-Szól rám mire elengedem és egy gyors puszit hintek homlokára.

-Mit mondtak a rendőrségen?-kérdezek rá, miközben leülünk.

-Hmm..-Hajtja fejét a lábaimra.-Mint kiderült apám egy szörnyeteg!-csukta be szemeit.

-Nyugodtan mond el nekem édesem, itt vagyok neked!-Kezdem el simogatni hajkoronáját nyugtatás képen. Olyan puhák a tincsei.

-Már egyszer feljelentették őt nemi erőszakért és bolti lopásért. A nemi erőszakért kifizette a pénzbeli büntetést viszont a bolti lopásért még nem tudták elkapni és most volt ez a húzása velem..-Itt meg állt egy pillanatra, nyelt egyet és felült és felém fordult.-Azt mondta a rendőrtiszt anyának, hogy ezúttal nem ússza meg a börtönt.-Bújt hozzám akár egy kiscica.

Nyugtatóan elkezdtem simogatni az én cicám hátát. El sem tudom képzelni, hogy én magam mit tettem volna azzal a féreg patkánnyal ha egy újjal is hozzá mert volna érni Yoongihoz szexuálisan. Akkor biztosan a föld alatt kötött volna ki.

-Semmi baj nem lesz mostmár!-Pusziltam hajkoronája közzé. -Itt vagyok és megvédelek.-Simogattam tovább.

-Nagyon szeretlek Hobi!-jelentette ki majd fejét felemelve a mellkasomról lágy puszit hintett ajkaimra, most nem formáltam át csókká. Ez így volt tökéletes.

-Én is nagyon!-Mosolyogtam rá lágyan. -Oh, jut eszembe! Azt neked hoztam.-mutatok az éjjeli szekrényre letett csokira.

-Imádlak!-Vigyorodott el.

-De csak ezért?-nézek rá durcásan.

-Is! Meg azért is, mert te vagy a
legimádnivaló, legkedvesebb, legjobbszívű ember illetve imádom azt aki vagy.-Jön közelebb hozzám.

-Ahww, én is imádlak!-Csipkedem meg az arcát, ahogy a nagymamák szokták az unokájukét.
-Na együnk belőle.-Nyúlnék a csokiért de Yoongi rácsap a kezemre.

-Nem azért főztem ma, hogy te csokit zabálj, indulás le a konyhába!-Parancsol rám, de túl nehéz komolyan venni hiszen olyan édes.

-Micsoda háziasszony!-Jelentem ki mosolyogva.

-Megbánod Jung!-Nézett rám szúrós pillantásokkal.

-Van kedved valamikor elvinni a cicust sétálni?-Nézek rá miközben megfogom a kezét és így sétálunk lefelé a lépcsőn.

-Persze, hogy van!-Vágja rá egyből.-Olyan rég láttam már azt a kislányt, hogy úgy érzem nem fog tőlem szabadulni amikor meglátom.

-Te most leváltasz engem?-Nézek rá kérdőn. Most féltékenynek kellene lennem a saját macskámra? Kitudja lehet még a végén megszerzi magának a pasimat.

Dance Lesson!-YOONSEOK-SOPE |BEFEJEZETT|Where stories live. Discover now