*38*

9.1K 698 926
                                    

         Hozier ~ Take Me To Church

  "J-Jung-kookh..."

     Jimin yattığı yatakta hemen yanı başında kendine sarılmış bir şekilde uyuyan bedeni dürtmeye çalıştı.

     Karnındaki kasılmalar ve hissettiği dayanılmaz acı yüzünden nefes nefese kalmış, konuşmayı bile unutacak hale gelmişti.

     Neyseki eşinin oldukça hafif olan uykusu ona şanslı olduğunu hissettirmişti.

  "Jimin, Jimin neyin var bebeğim? Neren acıyor?"

     Jungkook ilgili ama aynı zamanda telaşlı sesiyle konuştuğunda Jimin gözlerinden akan yaşlarla başını sallamış ve konuşmaya çalışmıştı ama başaramadı.

     Bir elini karnına sarmış diğerinide eşinin koluna atıp acısını anlatmaya çalışırcasına tüm gücüyle sıkmıştı.

  "B-Bebek, b-bebeği-miz..."

     Kendini sıktığı için kızaran yüzüyle konuştuğunda Jungkook durumu hemen anlamış ve telefonunu ehliyetini, artık kendinden bir parça olmuş ve refleks olarak yanına aldığı silahını, cüzdanını ve daha öncesinde doğuma yaklaştıkları için nolur nolmaz diye ihtiyaçlarını içine koydukları çantayı almış hemen geri yatak odasına dönmüştü.

     Jimin'in yatakta acıdan dolayı kıvrandığını gördüğünde kalbinin yandığını hissetmişti ama bunun için bile vakti yoktu.

     Eşinin acısının dinmesini istiyorsa bir an önce onu hastaneye yetiştirmeliydi.

     Jimin'in kocaman karnına rağmen minik bedenini zorlanmadan kucağına alıp onu sarsmamaya çalışarak evden çıkardı. Her zaman güvenlik takıntıları yüzünden bin kez kontrol ettiği evin dış kapısının açık ya da kapalı olması bu sefer umurunda bile olmamıştı.

     Jimin'i arabanın koltuğuna bırakıp rahat olabileceği bir pozisyona getirdi. Her ihtimale karşı emniyet kemerini taktı ve şoför koltuğuna attı kendini.

     Gece yarısı olmasının etkisiyle boş olan yolda hızla ilerlerken Jimin'in doktoru Seokjin'i aradı.

     Ona durumu anlattıktan sonra Seokjin Jungkook'a doğum zamanının geldiğini söylemişti. Jungkook içindeki heyecanla karışık karın ağrısına benzeyen hissi saklamaya çalıştı.

     Daha sonra önce Jimin'in ailesini daha sonra da kendi ailesini aramıştı.

     Onlarında bayılmalı ve kalp krizi geçirmeli mutluluk seansına şahit olduktan sonra çağrıyı sonlandırmıştı.

     En son Yoongi'yi, Taehyung'u, Hoseok'u ve Namjoon'u aradığında aralarında en aklı başında olanın Namjoon olduğuna tekrar varmıştı. Taehyung'u aradığında onun çığlıkları yüzünden acıdan konuşamayacak halde olan Jimin bile,

  "APTAL GİBİ BAĞIRIP DURMA TÜM ACIMI SENDEN ÇIKARACAĞIM ŞİMDİ!"

     diyerek çığrınmıştı.

     Sonunda hastaneye vardıklarında Jimin'i sedyede acile sokarlarken Jeon ve Park ailesi de gelmişti. Çok geçmeden Jimin'in ve Jungkook'un arkadaşlarıda geldiğinde acil Jungkook'un değimiyle kreşe dönmüştü.

     Jimin'i acil sezeryana almadan önce Jungkook'un gizlice acil odasındaki eşinin yanına sıvışmış ona en güzel ve en sevgi dolu öpücüklerini sunmuştu.

 𝐇𝐄𝐑𝐎 🍑  |JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin