Yüzünün ve boynunun her noktasına koyulan öpücüklerle kıkırdadı Jimin
Gözünü açtığında Jungkook gülümseyerek ona bakıyordu.
Eşinin mesleği ve eğitimi sayesinde her zaman ondan önce uyanır, ya evin alt katındaki spor salonunda günlük sporunu yapar ya da Jimin uyanasıya kadar onu izlerdi.
Jimin en çok Jungkook'un dokunuşlarıyla ve öpücükleriyle uyanmayı seviyordu.
"Günaydın bebeğim."
Jungkook'un ona karşı her zaman yumuşak olan sesini duyduğunda gülümsedi ve kollarını gevşekçe eşinin boynuna sardı Jimin.
"Günaydın."
Jimin çıplak olduklarının farkına vardığında kızarmamaya çalışarak beline kadar inmiş olan battaniyeyi çaktırmadan yukarı çekti.
Ancak Jungkook çoktan farketmişti.
"2 yıldır evliyiz, sayısız kere seviştik, birbirimizin yanında giyindik... Bak öpüştüklerimizi saymıyorum bile... Ama sen hala utanıyorsun."
Jungkook'un sırıtarak söyledikleri Jimin'in kızarmama çabasını yerle bir etmişti.
"Ben utanmıyorum."
Jimin'in kısık çıkan sesiyle Jungkook eşinin belindeki tutuşunu sıkılaştırdı ve elini Jimin'in kalçasına kaydırdı.
Jimin gözlerini kocaman açtığında Jungkook sırıttı.
"Olsun, ben senin utancından kırmızı olduğun zamanları da seviyorum..."
Jimin kaşlarını çattı.
Kızarık yanaklarıyla kaşlarını çattığında Jungkook onu ısırma isteğini bastırmak zorunda kalmıştı.
"Ben utanmıyorum!"
Jungkook güldü ve eşinin burnunu ısırdı.
Bu hareketiyle Jiminde kıkırdamıştı.
"Seni seviyorum."
Jungkook'un sözlerinden sonra Jimin söyleyecek bir şey bulamadı ve kalbinin ağırlığıyla gülümsedi.
Evet, hala deli gibi utanıyordu...
**********************"JUNGKOOK!"
Jimin'in yüksek çıkan sesini duyduğunda dudaklarını dişledi Jimin.
Genellikle sessiz konuşan eşinin sesini yükseltmesi büyük sorun demekti.
Yavaşça salona doğru adımladı ve gülümsedi.
"Efendim hayatım?"
Jimin'in kalça ağrısı yüzünden Jungkook onu salondaki koltuğa oturtmuştu ve Jimin uzun bir süredir oradan kalkmıyordu.
Jimin eliyle gel işareti yaptığında Jungkook yavaşça eşine adımladı.
Jimin'in yanına geldiğinde Jimin telefonunu Jungkook'un görebileceği şekilde ona döndürdü.
İnstagram güncellemeleri:
Jeon_Jk:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐇𝐄𝐑𝐎 🍑 |Jikook
Fanfiction"Jungkook-ah, bilirsin, ben soğuktan hiç hoşlanmam. Benden uzaklaşıp soğuğa terk etme beni." Tutkulu aşkın, zarif sevginin ve evli çift olan Jikook'un hikayesi... -MPREG-