Jungkook aceleyle eşine döndü.
Jimin korkuyla Jungkook'a bakarken Jungkook eşinin ellerini kendi elleri arasına aldı ve bilek içlerine birer öpücük bıraktı.
"Burada bekle. İçeriye gireceğim."
Jimin Jungkook'un dedikleriyle hızla başını iki yana salladı.
Eşini tek başına içeri göndermek istemiyordu.
"Hayır Jungkook. Polisi arayalım. Lütfen..."
Jungkook eşinin titreyen sesine karşı gülümsedi.
Şuan ciddi bir durumdalardı ancak Jungkook üstün bir yetenekle duygularını gizledi ve hiç bir şey yokmuş gibi eşine sarıldı.
"Buraya gönderecekleri 1 araba polis ekibinden daha iyi olduğuma emin olabilirsin bebeğim."
Jimin bunu zaten biliyordu. Ancak korkuyordu işte.
"Ya sana zarar verirlerse?"
Jungkook tekrar gülümsedi ve elinin yanağını okşadı.
Jungkook hem acele etmeye hemde eşini rahatlatmaya çalışıyordu.
Elini çabuk tutmalıydı.
"Bahçe kapısının dışına çık ve ben çağırasıya kadar gelme. Bunu hem benim, hem kendin hemde bebeğimiz için yap."
Bir elini Jimin'in karnına attı ve hafifçe okşadı.
"Kook...-"
"Hadi meleğim."
Jimin gözlerini kapattı ve derin nefes aldı. Bu bebeği için yapacaktı.
Jungkook'u onayladığında Jungkook gülümsedi ve eşinin alnına öpücük bırakıp geri çekildi.
Jimin istemeyerekde olsa bahçe kapısının dışına çıktı ve Jungkook'un bacağındaki silahı çıkarıp dikkatle evlerine girişini izledi.
Jungkook yavaşça kapıyı açtı ve dışarıda onu bekleyen eşini aklının uç noktalarına atmaya çalıştı. Onun orada beklediğini düşünmek hata yapmasına sebep olabilirdi ve Jungkook bunu istemezdi.
Jungkook içeri girdiğinde salonun ışıklarının açık olduğunu gördü.
Ses çıkarmayarak ilerlerken arkasında hissettiği adımlarla durdu ve gözlerini kapattı.
Üçe kadar saydı.
Saymayı bitirdiğinde aniden arkasına döndü ve boştaki eliyle karşısındaki bedeni kollarından tuttu ve bir kaç hamleyle yere düşmesini sağladı.
Jimin duyduğu gürültüyle kendine engel olamayarak koştu ve evin içine girdi.
Ancak gördükleri onu oldukça şaşırtmıştı. Hemen ışığı yaktı ve dikaktlice baktı.
Jungkook altındaki bedenin karnında oturuyor kollarını bacaklarıyla sabitliyordu. Bir yandanda bir eliyle altındakinin boynunu tutuyor diğer eliylede silahını adamın başına doğrultuyordu.
Jungkook'un altında duran ise...
"Jihyun!"
Jimin şaşkınlıkla eşinin altında yüzünü buruşturmuş bir şekilde yatan erkek kardeşine baktı.
"Tanrı aşkına Jihyun, orada ne işin var?!"
Jimin şaşkınlıkla konuştuğunda Jungkook sinirli bir yüz ifadesiyle Jimin'e baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐇𝐄𝐑𝐎 🍑 |Jikook
Fanfiction"Jungkook-ah, bilirsin, ben soğuktan hiç hoşlanmam. Benden uzaklaşıp soğuğa terk etme beni." Tutkulu aşkın, zarif sevginin ve evli çift olan Jikook'un hikayesi... -MPREG-