Ariana Grande ~ Positions
"Jimin, Jimin, Jiminie~"
Jungkook geniş yatak odasına girdiğinde eşinin hala uyuduğunu görmüştü.
Yatağa ilerledi ve bir kaç saat önce Jimin'in üşümemesi için onun bedenine doladığı yorganı kaldırıp içine girdi.
Eşinin minik ve çıplak bedenini kolları arasına aldığında Jimin hissetmiş gibi Jungkook'un geniş göğsüne sokulmuştu.
"Kahvaltı soğuyacak, hadi bebeğim uyan."
Jungkook'un sakin çıkan sesine karşı Jimin sadece mırıldanmış ve eşine biraz daha yaklaşmıştı.
Jungkook Jimin'in uyumasını fırsat bilerek aşağı kaydı ve Jimin'in şişik karnıyla aynı hizaya geldi.
Pürüzsüz ve büyük olduğu için gerilmiş deriye ellerini koyup baş parmaklarıyla hafifçe okşadı. Muhtemelen bebek yamuk yattığı için Jimin'in karnı da yamulmuştu. Jungkook bunu komik ve sevimli buldu ve güldü.
Her sabah yaptığı gibi bu sabahta bebeğiyle konuşma kararı aldı.
"İçeride sıkılıyor musun?"
Jimin boğuk çıkan sesi duyduğunda kaşlarını çattı ve gözüne inen saçlarını bıkkınca geri attı.
Karnının okşanması hoşuna gittiği için gülümsemişti. Günün en sevdiği saatlerinden birinde olduğu için mutlu hissetti. Eşiyle sabah geçirdiği vakitler onun için değerliydi.
"Ne zaman çıkacaksın oradan?"
Jungkook'un sesini tekrar duyduğunda yavaşça uykudan sıyrılmıştı.
Jungkook'un kendisini sarmalaması Jimin'i sıcacık hissettirmişti.
"Jiminie baban çok uykucu, sen de onun gibi mi olacaksın?"
Jimin eşinin sesini tekrar duyduğunda hafifçe gülümsemişti.
Jungkook bir yandan konuşuyor, cümlelerini aralarda Jimin'in büyük karnına öpücükler koyarak süslüyordu.
"Jiminie baban çok yoruluyor, sanırım sen büyüdüğün için oluyor bu."
Jimin Jungkook'un söyledikleriyle burukça gülümsemişti.
"Hayır hayır, yanlış anlamanı istemem bebeğim, sana kızmıyorum bunun için. Büyümen bizi mutlu ediyor. Ayrıca her ne kadar Jimin'in yorgun olmasını istemesemde yorgun olduğundaki tatlılığınıda seviyorum."
"Ona olan aşkımı görüyorsun değil mi? Jiminie babanı gerçekten çok seviyorum."
Jimin yutkundu ve eşine olan sevgisiyle göğsü dolup taştı.
"Neden tekme attın ki? Kıskandın mı? Kıskanma, seni de çok seviyorum. İkinizede yeterli sevgiyi verebilirim. Ben pek öyle görünmesemde geniş gönüllü bir insanımdır."
Jimin en sonunda kendini tutamayıp eşinin geniş omzuna dokundu.
Jungkook omzuna dokunulmasıyla istemsizce irkildi ve Jimin'in karnına son kez kokulu bir öpücük bıraktı.
Tekrar Jiminle aynı hizaya gelip eşini sıkıca sarmaladı. Jimin'in çıplak vücudu Jungkook'un kendi geniş gövdesine yaslandığında Jimin utanmadan edememişti.
Jungkook Jimin'in yanaklarındaki kırmızılıkları gördüğünde gülüp yanaklarına birer öpücük kondurdu. Bu sefer de zevkle büyük bebeğine ilgisini verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐇𝐄𝐑𝐎 🍑 |Jikook
Fanfiction"Jungkook-ah, bilirsin, ben soğuktan hiç hoşlanmam. Benden uzaklaşıp soğuğa terk etme beni." Tutkulu aşkın, zarif sevginin ve evli çift olan Jikook'un hikayesi... -MPREG-