*23*

11.1K 727 798
                                    

Kina ~ Get You The Moon (ft. Snow)

"Sessiz olun! Jimin uyuyor..."

Alt kattan gelen hafif tıkırtılar ve Jungkook'un fısıldıyormuş gibi çıkan ama asla bir fısıltı olmayan sesiyle yattığım yerde kıpırdandım.

Karnımın üstüne yatmak artık zordu ve bebeğimi sıkıştırmak istemediğim için hafif yan dönmek zorunda kalmıştım.

Gelen kahkaha ve hareket sesleriyle diğerlerinin gelmiş olduğunu anlamıştım.

"Taehyung! Tabakları biraz daha yavaş koyamaz mısın? Çok ses geliyor... Hoseok! Yoongi! Şu video oyununun sesini kısın, Jimin uyanacak diyorum!"

Eşimin sesleri kulağıma dolduğunda mutlulukla gülümsedim.

Odanın içi oldukça sıcak olduğu için üzerimdeki kalın ve yumuşak örtüyü belimin az yukarısına kadar indirdim.

En son yatarken Jungkook odanın sıcaklığını arttırmış ve üzerimde bir şey olmadığı için üşümeyeyim diye beni sıkı sıkı örtmüştü.

Alt kattan gelen kırılma sesi ile irkilmiştim.

"Taehyung! Çıldıracağım! Şimdi yukarı çıkacağım ve Jimin'i kontrol edeceğim. Ben gelesiye kadar sakince durun... Ve dua edin bebeğim uyanmamış olsun, yoksa hepinizin kıçından kan alırım..."

Jungkook'un sözlerini duyduğumda ister istemez kıkırdamıştım.

Daha sonra adım seslerini merdivende duyduğumda gülümsememi silmeyerek odaya gelmesini bekledim.

Kapı yavaşça ve büyük titizlikle açıldığında Jungkook kafasını kapıda oluşan dar aralıktan uzatıp içeri bakmıştı.

Üzerine altına giydiği siyah eşofman sıkı kalçalarını hafif belli ederken kaslı baldırlarını gizlemişti.

Üstündeki kolsuz tişört ise bembeyaz kaslı kollarını öne çıkarıyordu. Omuzlarına rağmen ince olan belini saran mutfak önlüğü olmasa çok daha tehlikeli gözükebilirdi.

     Gözleri açık gözlerimi bulduğunda hafifçe gülümsedi ve içeri girdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gözleri açık gözlerimi bulduğunda hafifçe gülümsedi ve içeri girdi.

Jungkook'un ağzından:

Jimin'i siyah örtülü dağılmış yatakta alt kısmını örten örtü yüzünden yarı çıplak bir şekilde gördüğümde nefesimin kesildiğini hissetmiştim.

Az denilemeyecek kadar uzun bir süredir tanışıyorduk ve 2 yıldır evliydik. Ama bu görüntüye hala alışamamıştım, asla alışamayacaktım...

 𝐇𝐄𝐑𝐎 🍑  |JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin