G-Eazy & Halsey ~ Him & I
Flashback
"Jimin şu ağzındaki lolipopu atar mısın artık? Herkes garip garip bakıyor. Çocuk musun sen?"
Jimin arkadaşının kolunu dürterek söylediği cümleleri umursamadan yürümeye devam etti.
"Beni bu alışverişmerkezine seninle gelmem için karşılığında lolipop teklif eden sendin. Çok konuşmada bir an önce ne alacaksan al. Otele gidip dinlenmek istiyorum."
Hoseok Jimin'in umursamazlığını göz devirerek boşvermeye karar vermişti.
Kongre için dört günlüğüne Almanya'ya gelmişlerdi ve Hoseok buradan bir şeyler almadan gitmemekte çok ısrarcıydı. Yarın dönüş günüydü bu yüzden bu avm onun son şansıydı.
Bunun yanında Jimin'in tek isteği uyumaktı çünkü kongre çalışmaları yüzünden doğru düzgün uyuyamamıştı. Ağzındaki lolipopla elleri cebindeyken fazlasıyla umursamaz görünüyordu. Üstelik şeftali rengi saçlarıyla fazla dikkat çekiciydi.
"Jimin şunlara bakar mısın, çok güzeller~.."
Hoseok vitrinde gördüğü kıyafetleri heyecanla arkadaşına gösterirken yanından geçip giden üniformalı polisleri farkrtmişti.
Jimin'de anlamaz bir ifadeyle polislerin koşarak gittiği yere baktı ama bir şey görememişti.
İkisi yine aynı şekilde yürürken aynı anda bir kaç kişiden duyulan çığlıkla olduğu yerde durmuşlardı.
Jimin ağzındaki lolipopu emmeyi bıraktı ve polislerin telaşlanan insanları sakinleştirmeye çalışmasını izledi.
"Alle beruhigen sich, geh weg von hier. Evakuiere das Gebäude jetzt!"
(Herkes sakin olsun, uzaklaşın buradan. Binayı hemen tahliye edin!)Jimin duyduklarıyla olduğu yerde donup kalmıştı. Hoseok'un da ondan bir farkı yoktu.
Hoseok en sonunda Jimin'i sarstığında Jimin girdiği transtan çıkmıştı.
İkisi hızla uzaklaşmak için koşarken Jimin bacağını Avm'nin danışma deskine çarptığı için yeri boylamıştı.
Deskin köşesi Jimin'in siyah pantolonunun bacağını boydan boya yırttığı için bacağındada büyük bir kanlı çizik bırakmıştı.
Aniden belinden tutulup binanın santral odasına çekildiğinde bunu kimin yaptığını anlaması biraz zaman almıştı.
Kendisini yere bırakan ve kapıyı kapatıp geri yanına gelen polisi gördüğünde kaşları çatılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐇𝐄𝐑𝐎 🍑 |Jikook
Fanfiction"Jungkook-ah, bilirsin, ben soğuktan hiç hoşlanmam. Benden uzaklaşıp soğuğa terk etme beni." Tutkulu aşkın, zarif sevginin ve evli çift olan Jikook'un hikayesi... -MPREG-