*19*

10.9K 715 746
                                    

     Yatak odasındaki boy aynasından çıplak vücuduma baktım ve dolaba ilerleyerek ne giyeceğime karar vermek için zorladım kendimi.

     Jungkook'un işiyle ilgili -adını tam bilmediğim- bir balo vardı ve eşi olarak benimde gitmem gerekiyordu.

  "Hala karar veremedin mi?"

     Jungkook üzerinde gevşek duran bornozuyla kollarını belime sardığında dudağımı büzdüm.

     Bana arkadan sarılırken hafifçe burnunu kulağımın altına sürttü.

     Elini dolaba doğru uzattı ve içinden bir takın elbiseyi çıkardı.

  "Hepsinin gömlekleri küçük geliyor. Cekette ve pantolonda sıkıntı yok ama gömlek çok geriliyor."

     Jungkook'un gülüşünü hissettiğimde ona baktım.

  "Çünkü minik bebeğimiz büyüyor."

     Karnımı okşarken konuştuğunda başımı salladım.

  "O zaman şöyle yapalım; bu gömleğin yerine benim gömleklerimden birini giy. Böylece gömlek seni rahatsız etmez."

     Yumuşak sesle konuştuğunda gülümsedim ve tamam anlamında başımı salladım.

     Dolabın kendi kıyafetlerinin olduğu kısımdan beyaz bir gömlek çıkardı.

     Gömleği mutlulukla elime aldım ve giydim. Ütüsünün bozulmaması için uğraşıyordum.

     Jungkook gömleğin düğmelerini iliklememde yardım etmişti.

     Karnım çok şişik değildi ancak düz bir karnım olduğu için göbeğimin olması beni zorluyordu. Daha 2.ayda böyleydim...

     Jungkook da üzerinde siyah bir gömlek giydiğinde bende aynı şekilde onun düğmelerini iliklemiştim. Altımızıda giydiğimizde Jungkook beni odadaki aynanın önündeki koltuğa oturttu.

  "Saçını ben yapacağım."

  "O zaman bende seninkini yaparım..."

     Jungkook dediklerimden sonra göz kırptı ve işaret parmağını bana doğru uzattı. Bende gülerek işaret parmağımı onunkine dokundurdum.

  "Anlaştık sevgilim."

     Sarı saçlarımı önce bir kısmı diğerinden daha fazla olacak şekilde ayırdı ve taradı.

     Ardından eline aldığı biraz saç jölesini saçımın az olan tarafına hafifçe yedirdi ve o o kısmı oraya sabitledi.

      Saçımın diğer kısmınıda şekil verip serbest bıraktıktan sonra saç spreyiyle toparladı.

     Geri çekildiğinde aynaya döndürdüm bakışlarımı. Jungkook da aynadaki görüntüme bakıyordu.

  "Siktir, çok güzel oldu. Keşke daha kötü yapsaydım."

     Diğer kişilerden kıskanması her ne kadar hoşuma gitsede kaşlarımı çattım.

  "Jungkook bebeğimizin yanında nasıl konuşuyorsun?"

     Jungkook telaşla elini başına attı.

  "Siktir, özür dilerim!"

     Tekrar küfür ettiğinde ben gülmemek için kendimi zor tutarken o da hemen eliyle ağzını kapattı.

     Yerimden kalktım ve oturduğum yere Jungkook'u oturttum.

     Saçları duştan çıktığı için hala ıslaktı.

 𝐇𝐄𝐑𝐎 🍑  |JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin