*37* (M) 🔥

10.1K 654 331
                                    

  "Sen havuza in, ben hemen şunları yerleştirip geleceğim bebeğim."

     Jimin eşinin dediklerini onayladı ve havlusunu alıp karnını tutarak yavaş adımlarla merdivenlerden indi.

     Karnının gerçekten kocaman olması onu zorluyordu. Doğuma çok az kalmıştı. Bu yüzden son 1-2 hafta onun için sancılı ve acı vericiydi.

     Tatilden döneli 4-5 saat oluyordu.

     Jimin bu tatil için Jungkook'a minnettardı. Son zamanlarda işinden ve Jungkook'un yaralanmasından dolayı çok fazla strese girmişti. Jungkook'un kendisine ve Jimin'e 3 aylık izin alması onu mutlu ediyordu. Jungkook'un yanında olduğunu hissetmek güzeldi.

     Havlusunu şezlonga bıraktığında kendiside oturup kıyafetleri yerleştiren Jungkook'un gelmesini bekledi.

     Çok geçmeden Jungkook evin bahçe kapısından omzuna koyduğu havlusuyla çıkagelmişti.

     Jungkook'un altındaki siyah mayosu ve üstündeki yine siyah olan tişörtüyle afet gibiydi. Uzun saçlarının tokasını çıkarıp başını hafifçe sallamış, siyah lastik tokayı bileğine geçirmişti.

     Jimin gözlerini kaçırıp havuza baktı. Aksi takdirde hiç iyi şeyler olmayacaktı.

  "Hadi gel girelim."

     Jungkook Jimin'in linden tutup onu havuzun kenarına çekmeden önce üzerindeki siyah tişörtü çıkarıp şezlonga bıraktı.

     Jungkook Jimin'i yavaşça havuz kenarına oturtmuştu. Kendisi havuza girdiğinde ıslanan saçlarını geriye attı ve bir elini Jimin'in beline diğerini ise eline koydu.

  "Hadi gel."

  "Kook?"

     Jungkook eşinin sızlanır gibi çıkan sesiyle hmmladı.

  "Çok soğuk mu?"

     Jungkook gülümsedi ve Jimin'in kocaman karnına kokulu öpücükler bıraktı.

  "Hayır bebeğim, seni ısıtacağım."

     Jimin duyduklarıyla gülümsemiş kendini yavaşça eşinin güçlü kollarına bırakmıştı.

     Suya girdiğinde titrek bir nefes aldı ve Jungkook'un bembeyaz ve kaslı göğsüne sokuldu hafifçe.

     Bir süre yavaş hareketlerle havuzda gezindiklerinde Jungkook eşini havuzun kenarına yasladığında bu gezinme işi son bulmuştu.

     Jungkook Jimin'in boynuna yaklaşıp sulu öpücükler bırakarak yüzüne kadar çıkmıştı. Jimin kıkırdadığında kendiside güldü ve Jimin'in minik burnunu parmakları arasına alıp sıktı.

     Jimin eşinin masum hareketlerine karşı elini yavaşça aşağı indirip Jungkook'un V çizgilerine parmaklarını sürttü.

     Jungkook kaşlarını kaldırıp baktığında Jimin'in yaramaz bakışları onu şaşırtmıştı.

     Minik parmaklar bu sefer Jungkook'un aletine sürttüğünde Jungkook kaşlarını çattı ve hırlamaya benzer bir ses çıkardı.

      Jimin güzel oynuyordu...

  "Sen azdın mı yine?"

     Jungkook gülerek konuştuğunda Jimin utançla kızarmış yanaklarını eşinin boynuna sokarak gizlemeye çalıştı.

     Jungkook bu hareketi sevimli bulmuş minik bedeni suyun içinde iyice kendine çekti.

     Jungkook parmaklarını Jimin'in tişörtü içine sokup büyük karnını geçerek göğsüne getirdi.

 𝐇𝐄𝐑𝐎 🍑  |JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin