*8*

13.4K 861 698
                                    

"Sen kazanmıştın yarışı. Ne istiyorsun?"

Jimin havuzdaki yarışı kastederek sorduğunda Jungkook altına geçirdiği eşofmanın iplerini sıkıyordu.

Onlar banyodan çıktığında hava çoktan kararmış yemek yemeleri ise onlar için geceyi bulmuştu.

Jimin uykusunun geldiğini söylediğinde Jungkook odaya çıkıp uyumayı önerince Jimin bu fikre hayır diyememişti tabiki.

Jungkook düşündüğünü brlirtircesine Jimin'e baktığında Jimin gülümsedi.

"Sabaha kadar bana sarılmanı istiyorum."

Jimin'in gülümsemesi daha da büyümüştü.

"Bunu zaten sen istesende istemesende yapacağım."

Jungkook gülümsedi ve eşinin tam önünde durup beline kaslı kollarını sardı.

"Senden başka bir isteğim yok."

Jimin daha fazla dayanamayıp parmak uçlarında kalktı ve eşinin dudağına sevgi yüklü bir öpücük bıraktı.

"Yarın hangi üniversitede olacaksın?"

Jimin'in sorduğu soruyla Jungkook kaşlarını kaldırdı.

Jungkook ve timi savunma ve bilgilendirme haftası için üniversitelerde konferans veriyorlardı.

Jungkook 1 haftadır süren bu etkinliğin bitmedi için gün sayıyordu ancak bir türlü günler geçmiyordu.

"Bilmiyorum. Yarın sabah belli olur sanırım."

Jimin anladığını belirtircesine başını salladı.

Jungkook yatağa yatıp Jimin'in kolundan tutarak eşininde yatağa yatmasını sağladı.

Jimin'i iyice kendine çekti.

Jimin kollarını Jungkook'a sardı ve başını eşinin kaslı göğsüne koydu.

Jungkook da bir koluyla Jimin'i sararken diğer elini Jimin'in saçlarına attı.

Jimin içinin huzurla dolmasına izin verdiğinde gülümsedi.

Jungkookla ne zaman sarılsalar huzurlu hissediyor ve mutlu oluyordu.

"İyi geceler."

Jungkook eşinin naif sesini duyduğunda gülümsedi ve Jimin'in saçlarına kokulu bir öpücük bıraktı.

"İyi geceler sevgilim..."

***********************

Jimin'in ağzından:

Jimin telefonuna gelen bildirimle gülümsedi.

Kocacığım😚:
Konferans sırası sizde. Geliyoruz...


Jimin eşinden aldığı mesajla heyecanlandı. Üniversitede eşini görecekti. Üstelik bu her zaman olan bir şey olmadığı için heyecanlıydı.

"Hazırlık sınıflarıda dahil olmak üzere, tüm sınıflar konferans salonuna gelsin... C Blok, Rektörlük yanı..."

Anonsu duyduğumuzda öğrencilere çıkmaları için izin verdim.

En son bende amfiden çıktığımda Hoseok ve Taehyungla karşılaşmıştık.

Onlarla selamlaşıp önümüzdeki kalabalığı bekleyerek yavaş yavaş konferans salonuna ilerlemeye başladık.

 𝐇𝐄𝐑𝐎 🍑  |JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin