*34* (M) 🔥

11.4K 688 831
                                    

  "Tokyo'nun hava durumu hakkında bir fikrin var mı?"

      Jungkook büyük bavula kendisinin ve eşinin ihtiyacı olan giysileri koyarken eşinin sesini duyduğunda başını kaldırdı.

     Jimin Jungkook'un ısrarıyla yatağa oturmuş her şeyin Jungkook tarafından halledilmesine izin vermek zorunda kalmıştı.

  "Hava durununda çok soğuk göstermiyordu ama tutarsız oluyor, biliyorsun."

     Jimin eşinin cevabına karşılık başını salladı ve ayağa kalktı.

  "Ben bu bavulu kapatırım sen istersen diğerine geç."

     Jungkook Jimin'in sözüne aldırmadan eşini belinden tutup bavulun kapağının üstüne oturttu.

     Ardından fermuarı kapatıp Jimin'in burnuna ufak bir öpücük bıraktı. Bu hareketle Jimin kıkırdamıştı.

  "Sadece otur, olur mu?"

     Jungkook'un yumuşak sesiyle Jimin usulca başını sallamıştı.

     Jungkook'un sevgi dolu bakışları üzerindeyken karşı koymak imkansızdı.

     Jungkook bavula göre daha küçük olan bir çantaya parfüme benzer ihtiyaçlarını koyarken Jimin oturduğu bavulun üstünden onu izledi.

     Çantayı hazırladığında yaklaşan saat ile giyinmeleri gerektiğini farkettiler.

     Jungkook üstüne buz mavisi yırtık kotunu ve siyah hoodiesini geçirdilten sonra eşine döndü.

     Onun içinde bir pantolon, kazak, ceket ve bere çıkardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

     Onun içinde bir pantolon, kazak, ceket ve bere çıkardı.

     Sabaha karşı Tokyo'ya inecekleri için soğuk olabilirdi. Eşinin üşüyüp hasta olmasını istemezdi.

     Jimin pantolonunu giymesine yardım ettikten sonra kazağınıda giydirdiğinde yatağın üatündeki kalın ceketi eline aldı.

      Ceketin asıl sahibinin Jungkook olması Jimin'i gülümsetmişti.

     Jungkook önünü fermuarlarken neredeyse dolmak üzere olan gözleriyle ona baktı.

     Jungkook'un kendisiyle böyle ilgilenmesi onu ağlamanın eşiğine getiriyordu.

     Jungkook bereyi gülümseyerek kendisini izleyen bedenin başına nazikçe geçirdi ve hafifçe başını okşadı.

     Jungkook eşinin dolgun ve pembe renkli dudağını öpüp uçuş için gerekli belgeleri yanına almaya başladı.

     En son silahını da alıp silah taşımak için gerekli olan belgeyide çantasına koydu.

     Yatakta oturup kendisini izleyen eşine döndü. 

 𝐇𝐄𝐑𝐎 🍑  |JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin