The Weeknd ~ Call Out My Name
"Doktor son bir muayene talep etmiş. Daha sonra çıkabilirsiniz dedi."
Jimin mutlulukla konuştuğunda Jungkook yatakta oturuyordu.
Jungkook Jimin'in dediklerinden sonra sevinçle gülümsedi.
Jungkook yataktan kalkıp Jimin'in kendisine getirdiği temiz kıyafetlerin olduğu yere doğru ilerledi.
Hala ağrıları vardı ancak sıkıntı değildi onun için. Sadece bir an önce bu mayhoş kokulu hastaneden çıkıp evine gitmek istiyordu.
Jungkook üzerindeki hastane formasını çıkarıp buz mavisi kotunu üzerine geçirdi.
"Dışarıdaki polisler çok yoruldu. Hep burda beklediler."
Jimin eşinin yaralı karnına ve göğsüne dikkat ederek hoodiesini giymesine yardım ederken konuşmuştu.
Jungkook Jimin'in şefkatli sözlerine karşı gülümsedi. Kendi eşyaları arasından silahını kılıfıyla birlikte eline aldı ve bacağına sabitledi.
"Gitmelerini söyledim ama beni dinlemediler. Merak etme, biraz sonra onları gitmek zorunda bırakacağım."
Jimin Eşinin sözlerinden sonra kendiside gülümsemişti.
"Yüzüğüm sende mi?"
Jungkook merakla sorduğunda Jimin'in gülüşü yüzünde solmuştu.
Aniden Jungkook'un yüzüğünü hatırladı. Eli istemsizce cebine gitti.
Jungkook sakince onun hareketlerini izlerken Jimin'in cebinden çıkardığı kurumuş kanlarla kaplı yüzüğü gördü.
Hafif oyuklar halinde yazılan JJK ~ PJM yazısının arasına kan dolmuş ve kan orada kuruduğu için yazıyı kırmızı hale getirmişti.
Jimin dolu gözlerle avucunda tuttuğu yüzüğe bakarken yutkundu.
Jungkook eşinin elinden yüzüğünü aldı ve Jimin'in minik bedenini kendine çekip sarıldı sıkıca.
"Hafif kan olsa bile, üzerindeki yazıyı saklayamadığını görüyorsun değil mi?"
Jimin Jungkook'un dediklerinden sonra gülümsedi. Bu iyi hissettirmişti her ne kadar acı olsada.
Odaya giren hemşire ile ikiside ayrılmak zorunda kalmıştı.
Jungkook helen hemşirenin yine aynı hemşire olduğunu görünce sıkıntıyla gözlerini devirdi. Ve hemşirenin saçma sapan konuşmamasını diledi.
Jungkook elindeki mendille hızlı bir şekilde yüzüğü güzelce temizledi ve hemşirenin görebileceği bir yavaşlıkla parmağına taktı.
"Son kez muayene edeceğim, daha sonra çıkabilirsiniz."
Hemşire sözlerinden sonra Jungkook'a yatağa oturmasını işaret etmişti.
Jungkook yatağa oturduktan sonra Jimin de onun yanında durdu. Geçen sefer uyuyor taklidi yapıp eşiyle hemşire arasında geçen konuşmalara şahit olmuştu.
"Üzerindekini çıkarıp yatağa uzanır mısınız?"
Jimin gözlerini bir kaç saniye sıkıca kapattı ve sabır diledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐇𝐄𝐑𝐎 🍑 |Jikook
Fanfiction"Jungkook-ah, bilirsin, ben soğuktan hiç hoşlanmam. Benden uzaklaşıp soğuğa terk etme beni." Tutkulu aşkın, zarif sevginin ve evli çift olan Jikook'un hikayesi... -MPREG-