Charlie Puth ~ Dangerously
"Jimin biraz daha sakin olmalısın. Bebek senin gerginliğini ve üzüntünü hissedip huzursuzlanıyor. Rahim duvarın çok gerilmiş. Dikkatli olmalısın..."
Jin Hyung'un dediği şeylerle yorgunca ona baktım.
Biliyorum sakin olmam gerekiyordu bebeğin iyiliği için.
Ama yapamıyordum işte.
Kocam soğuk yoğun bakım odalarından birinde baygın bir şekilde yatıyordu. Onu öyle görmeye dayanamıyordum.
Nasıl sakin olabilirdim ki?
"B-bebeğim iyi mi?"
Kısık sesle sorduğum soruyla Jin Hyung yanıma geldi ve nazikçe tümsek olan karnımı okşadı.
"O güçlü bir bebek Jimin-ah. Dayanıyor ancak böyle kendine dikkat etmezsen çok kötü şeyler olabilir. Şuan iyi görünüyor."
Başımı sallamakla yetinmiştim üzgünce.
"Hem, eğer sana ve bebeğine bir şey olursa, Jungkook uyandığında omuz üstünde baş bırakmaz. Böyle yaparak bizim de sonumuzu getirirsin."
Hafif gülerek konuştuğunda bende burukça gülümsemiştim.
Gerçekten de öyle yapardı.
Hastaneyi bile yıkabilirdi.
Jin Hyung'un kolunu tutup bana bakmasını sağladım.
"O, uyanacak değil mi Hyung? Jungkook beni yalnız bırakmaz değil mi?"
Gülümsemişti.
"Tabiki. Onu ne sanıyorsun? Sana ne kadar bağlı olduğunu, seni ne kadar çok sevdiğini bilmiyor musun?"
Söylediklerinden sonra bende gülümsemiştim.
Jungkook beni yalnız bırakmazdı...
Odadan izin isteyip çıktığımda aniden karşıma çıkan üniformalı polisle duraksadım. Bu Jungkook'un timinden biriydi. Ancak yeni katılmıştı sanırım, daha önce gördüğümü hatırlamıyordum.
"B-ben...olanlar için özür dilerim..."
Dolu gözlerle bana bakan genç polisi gördüğümde anlamaz ifadeyle ona bakmıştım.
Yanımdaki babam (Jungkook'un babası) ve diğer babam (öz babası) da şaşkınca ona bakmıştı.
"Ne için özür diliyorsun?"
Sakince konuştuğumda dudağını dişlemişti.
"Bu...olanlar benim suçumdu. Amir Jeon B-benim yaptığım hata yüzünde bu halde. Beni kurtarmak için yaptı. B-ben çok özür dilerim..."
Polis arka arkaya konuştuğunda şaşkınca ona bakmıştık.
Daha sonra hafifçe gülümsedim ve elimi yüzüne yaklaştırıp akan gözyaşlarını sildim.
"Ağlama lütfen. Üzme kendini. Senin hatan olsa bile, olmuş bir kere. Jungkook timi için her şeyi göze alır."
Güçlü çıkarmaya çalışmama rağmen kısık çıkan sesimle konuştuğumda polis şaşakınca bana baktı.
"B-bana kızmadınız mı?"
Hayır anlamında başımı sallayıp gülünsemeye çalıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐇𝐄𝐑𝐎 🍑 |Jikook
Fanfiction"Jungkook-ah, bilirsin, ben soğuktan hiç hoşlanmam. Benden uzaklaşıp soğuğa terk etme beni." Tutkulu aşkın, zarif sevginin ve evli çift olan Jikook'un hikayesi... -MPREG-