Lauv ~ Never Not - cover by Jk
"Sevgilim."
Jimin dudaklarına bırakılan küçük küçük öpücükler arasından Jungkook'un sesini duyduğunda iyice moda girmişti.
Gözlerini açtı ve bayık bakışlarının altından kısaca hımladı.
Jungkook tekrar Jimin'i öptü.
"Seni özledim..."
Jimin gülümsedi.
Son birlikteliklerinden bu yana neredeyse 1 hafta geçmişti ve bu ikisininde birbirini özlemesi için uzun bir süreydi.
Bir saat bide görmediklerinde özleyen çiftti onlar.
"Bende seni özledim."
Jimin'in nefesleri hızlanmıştı.
Jungkook bu duruma sırıttı. Her zaman eşinin heyecanı ve kendisine olan arzusu onu mutlu etmişti.
Sırıtmaya devam ederken bir eliyle eşinin başını sabitledi. Diğer elini ise Jimin'in ona bol gelen ve kendisine ait olan tişörtün üzerinden göğsüne koydu.
Jimin bir yandan Jungkook'un öpüşlerine karşılık verirken bir yandanda olacakları bekliyordu.
Jungkook elini yavaşça aşağı kaydırdı ve önce tişörtü biraz yukarı sıvayarak elinin altındaki beyaz ve pürüzsüz beli okşadı.
Jimin derin bir nefesi yutarcasına içine çektiğinde Jungkook onu tekrar tekrar öptü.
Daha sonra elini Jimin'in eşofmanının lastiklerini getirdi ve yaramaz bir edayla elini içeri kaydırdı.
Boxerin üzerinden Jimin'in penisini tehditkar bir şekilde okşadı.
Jimin baştan sona titrerken hızla eşinin koluna asıldı. Ancak bu Jungkook'u durdurmaya yetmedi.
Jungkook elinin altındaki sertleşmeye başlayan penisi aniden kavradı ve canını yakmayacak bir şekilde sıktı.
"Jung-kookhh"
Jiminden kazandığı inlemeyle gülümsedi.
Jungkook yavaş yavaş Jimin'in penisini ovarken Jimin kalktı ve Jungkook'un kucağına ona bakacak şekilde oturdu.
Bilerek tam penisinin üzerine sert bir şekilde oturmuştu.
Bu sefer inleyen taraf Jungkook'tu.
Jimin kalçasını tahrik edici bir şekilde oynattı.
Jungkook penisinin üzerinde daireler çizerek hareket eden kalçayı hissettiğinde ellerini Jimin'in beline koydu ve sertçe penisine bastırdı.
Jungkook zevkle başını geriye attığında Jimin kendisine sunulan boyna yaklaştı ve öpücüklerini bıraktı.
Jimin'in öpücükleri sert ısırışlara ve emmelere dönüştüğünde Jungkook eşinin belini daha çok sıktı.
Jimin belindeki güçlü tutuştan dolayı belinin moraracağını biliyordu ancak takılmadı, bu gece birçok yeri moraracaktı...
Jimin Jungkook'un boynunu ıslak bir şekilde öperken aynı anda hafif yükselip tekrar Jungkook'un penisine sertçe oturmuştu.
Bu hareketinden sonra Jungkook hırlarcasına bir ses çıkarıp eşini kucağına aldı.
Jimin ise birçok yerini morarttığı beyaz boyundan ayrılıp eşinin boynuna kollarını doladı.
Jungkook hızlı bir şekilde hızlı bir şekilde merdivenleri çıkarken gülümsedi eşine doğru.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐇𝐄𝐑𝐎 🍑 |Jikook
Fanfiction"Jungkook-ah, bilirsin, ben soğuktan hiç hoşlanmam. Benden uzaklaşıp soğuğa terk etme beni." Tutkulu aşkın, zarif sevginin ve evli çift olan Jikook'un hikayesi... -MPREG-