*10*

13.3K 824 766
                                    

     Jungkook kolları arasındaki bedenin kendini aniden itmesiyle kaşlarını çattı ve uykusundan sıyrıldı.

     Jimin'in yataktan kalkıp hızla banyoya gittiğini gördüğünde başını kaldırdı ve saate baktı.

     Hava daha yeni aydınlanmıştı ve saat henüz erkendi.

     Jungkook da yataktan kalktı ve Jimin'in arkasından banyoya doğru ilerledi.

     Jimin küvete eğilmiş bir şekilde içindekileri boşaltırken sırtında hissettipi elle daha güvende hissetti.

     Kocasını uyandırmak istememişti ancak bir anda şiddetle bastıran mide bulantısı onu gafil avlamış ve banyoya kendini zor atmıştı.

     Jimin en sonunda içindekileri çıkarmayı bıraktığında güçsüzce diz çöktü ve duvara tutunup derin nefesler almaya çalıştı.

     Midesini boşalttığından beri daha iyiydi ancak hala biraz midesi bulanıyordu. Ki artık midesinde çıkaracak pek bir şey kalmamıştı.

     Jimin ilk önce belindeki güçlü kolu hissetti. Ardından bedeni biraz doğruldu ve Jungkook onu lavabonun önüne getirdi.

     Jungkook suyu açtı ve eşinin önce ağzını daha sonra yüzünü soğuk suyla yıkadı.

     Jimin şimdi daha iyi hissediyordu.

  "İyi misin bebeğim?"

     Eşinin yumuşak sesini duyduğunda başını yavaşça sallayarak onu onayladı.

     Kustuğundan beri utanmış hissediyordu.

     Bu ne kadar evli olsalarda iğrenç bir şeydi ve Jimin bu yüzden mahçuptu.

    Ancak bunu Jungkook'a söylemedi.

     Çünkü söyleseydi eşi sorun olmadığını onların her şeyden önce eş olduklarını ve böyle şeylerin lafı bile olmayacağını söylerdi.

     İkiside artık birbirini fazlasıyla tanıyordu.

     Jungkook eşini kucağına aldı ve onun minik bedenini yavaşça yatağa bıraktı.

    Ardından yatağın yanında duran etajerin üstündeki cam şişeden boş bardağa su boşalttı ve eşinin boynunu eliyle destekleyerek su içmesini sağladı.

     Jimin'in sürekli boğazı kuruduğu ve onu sert öksürüklere sürüklediği için yanlarında mutlaka su bulundururlardı.

     Jungkook yatağın diğer tarafından dolaştı ve Jimin'in yanına yattı.

     Onun bedenine arkasından sarıldı ve bir eliyle saçını okşarken diğer elini Jimin'in karnına attı, onu rahatlatmak amacıyla parmaklarını kullanarak eşinin karnına şekiller çizdi, okşadı ve ara ara Jimin'in saçlarını öpüp onun kendisi gibi hoş olan çiçek kokusunu içine çekti.

  "Teşekkür ederim, sevgilim."

     Jimin yorgun çıkan sesiyle konuştuğunda Jungkook gülümsedi.

     Bunun için teşekkür etmesine gerek yoktu. Zira ona bu güzel duyguları yaşattığı için kendisi teşekkür etmeliydi. Ama sesini çıkarmadı ve dokunuşlarına devam etti.

     Jungkook eşinin bünyesinin biraz hassas olduğunu bildiği için şuan çok  yorgun olduğunu biliyordu.

     Bu yüzden uyumasına izin verdi ve eşi uyusa bile kendisi her ihtimale karşı uyumadı.

     Eşinin kusmasına sebep olacak etkenleri düşündü. Ancak pek bir şey bulamadığı için uyandığında daha iyi olmasını umdu.

     Sabah olduğunda Jimin gerinerek uyandı ve her sabah yaptığı gibi gözlerini açıp odaya bakındı ve 1-2 dakika hayatı sorguladı.

 𝐇𝐄𝐑𝐎 🍑  |JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin