CNCO ~ Reggaetón Lento
(ft. Little Mix)Telefonumun ısrarla çalmasına karşılık kaşlarımı çattım ve dersi anlatmaya ara verdim.
Jungkook'un ısrarla aradığına göre önemli önemli bir şey olmalıydı.
"Alo, Jimin?"
"Efendim Kook? Dersteydim..."
"Biliyorum, güzelim şimdi beni iyi dinle... Sınıfının teneffüse çıkmasına izin verme. Blok ders yap ve mümkün olduğunca farkettirme. Okula canlı bomba girmiş olabilir."
Öğrencilere elimle bir dakika işareti yaptım ve sırtımı onlara doğru döndüm.
"Jungkook sen ne diyorsun?"
"Jimin sakin ol, yoldayız, bir şey olmayacak, sorun çıkmayacak. Sadece dersine dön ve sınıfından çıkma sakın."
"T-tamam. Peki s-sen? Sen iyi olacak mısın?"
Jungkook'un yumuşak gülüşü kulağıma dolmuştu.
"Sorun çıkmayacak... Seni seviyorum bebeğim."
Ardından telefonu kapattı.
Elimi 2 aylık bebeğimin olduğu karnıma atmıştım.
Giydiğim bol gömlekten pek belli olmuyordu ancak karnım yavaş yavaş şişiyordu.
Derin bir nefes aldım ve gülümseyerek öğrencilerime döndüm.
Aradan geçen 15 dakikayı diken üzerinde geçirmiştim resmen.
İlk defa bu kadar stresli ders işliyordum. Ders anlatırken sesim bile titriyordu.
"Beyaz kod, beyaz kod**... Tüm öğretmenlerin bahçeye gelmesini önemle rica ederiz..."
Duyduğum anonsla kaşlarımı çattım.
Sınıftan yükselen uğultuyu elimle susturmaya çalıştım.
"Eminim önemli bir şey yoktur çocuklar. Siz burada bekleyin ve sakın sınıftan dışarı çıkmayın."
Sözlerimden sonra gülümsedim ve sınıftan çıktım.
Gergince binanın çıkış kapısına doğru ilerlerken Taehyung ve Hoseok'u görmemle duraksadım.
"Bunlar bir tatbikat değil, değil mi?"
Başımı sallayarak Taehyung'u onayladım.
Bunlar kesinlikle tatbikat değildi...
Bahçeye çıktığım anda ortada bize çok yakın bir şekilde duran ve elinde bir şey tutan adamı görmüştüm. Ardından etrafında duran siyah üniformalı polisleri. Ve ardındanda eşimi.
Elinde tuttuğu büyük tüfekle oldukça seksi duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐇𝐄𝐑𝐎 🍑 |Jikook
Fanfiction"Jungkook-ah, bilirsin, ben soğuktan hiç hoşlanmam. Benden uzaklaşıp soğuğa terk etme beni." Tutkulu aşkın, zarif sevginin ve evli çift olan Jikook'un hikayesi... -MPREG-