Lauv ~ Never Not
"Bugün işe gitmesen olmaz mı?"
Jungkook büyük yataklarında bacaklarını ve kollarını Jimin'in karnına dikkat ederek Jimin'e sardı.
Sabah daha erkendi ve Jimin'in bir süredir izinli olduğu için gitmediği işine gitmesi gerekiyordu.
Ama Jungkook gitmesini istemiyordu çünkü onu özlüyordu. Ayrıca evde yalnızken sıkılacaktı.
"Ama daha fazla izin almamam gerekiyor. Girdiğim sınıflar yeterince öğretmensiz kaldılar zaten."
Jungkook kollarını dahada sıkılaştırdı ve eşini kendine daha çok yaklaştırdı.
"Ama ben hala iyileşmedim. Her yerim ağrıyor. Yataktan kalkacak halim yok. Lütfen gitme."
Jimin eşinin sözleriyle kıkırdadı ve Jungkook'un çene çizgisinde parmağını gezdirdi.
"Yataktan kalkacak halin yok ama beni koala gibi sarıyorsun."
Jungkook en sonunda pes etti ve sarılışını keserek eşinin yataktan kalkmasına izin verdi.
Ardından kendiside kalkıp üzerine eşofman ve hoodie geçirdi.
"O zaman seni ben bırakacağım."
"Yatakta kalıp dinlenmelisin. Sadece ben gelene kadar uslu bir şekilde evde otur."
"Hayır. Seni ben bırakacağım."
Jimin eşini ikna etmenin yolu olmadığı için mecbur başını sallamıştı.
Jimin giyinip saçlarına şekil verdikten sonra birlikte aşağı evden çıkmışlardı.
Jimin eşinin kendisini üniversiteye bırakmasını özlemişti. Gülümseyip eşinin vitesin üzerinde duran eline kendi elini koydu.
Bu temasla Jungkook da gülümsemişti.
Kampüse vardıklarında Jungkook arabayı kenara çekip Jimin'e döndü.
"Seni hala kaçırabilirim. Rektörün başına silah dayayıp zorla izinde alabilirim. Kaçmak istediğine dair bir belirti ver yeter."
Jimin Jungkook'un sözlerinden sonra gülüp onun göğsünü okşadı hafifçe.
Kapıyı açıp arabadan çıktıktan sonra kapıyı kapattı ve binaya doğru yürümeye başladı.
Jungkook şaşkınlıktan sıyrılıp o da kapıyı açtı ve dışarı çıktı.
Madem eşi onu böyle bırakıp gidebiliyordu, o zaman utanmayıda göze almalıydı.
"Nee! Bana görüşürüz öpücüğü vermeden mi gidiyorsun? Üçüncü kurşunu kalbime sıkan kişi sen mi olacaksın?!"
Sesini yükselterek konuştuğunda Jimin şaşkın ve kızarmış haliyle ona dönmüştü. Jungkook'un yüzündeki sırıtışı görür görmez napıyorsun der gibi ona baktı.
Jungkook ise sadece omuz silkmişti.
"Ne yani, bana görüşürüz öpücüğü vermeyecek misin?!!"
Jungkook tekrar konuştuğunda Jimin dudağını dişleyerek onları izleyen öğrencilere baktı.
Daha sonra eşinin asla durmayacağını bildiği için koşarak arabanın yanına gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐇𝐄𝐑𝐎 🍑 |Jikook
Fanfiction"Jungkook-ah, bilirsin, ben soğuktan hiç hoşlanmam. Benden uzaklaşıp soğuğa terk etme beni." Tutkulu aşkın, zarif sevginin ve evli çift olan Jikook'un hikayesi... -MPREG-