Yazarın ağzından:
Jimin mutfak tezgahının dibine çökmüş karnının izin verdiği kadar bacaklarını kendine çekmiş ağlıyordu.
Jungkook hemen toparlandı ve elindeki poşetleri yere gelişigüzel bırakıp eşinin yanına gitti. İlk önce yanan ocağı söndürdü.
Ardından Jimin'in karşısında olacak şekilde dizlerinin üstüne çöktü.
Eşinin eğik olan kafasını elleri arasına alıp kaldırdı ve Jimin'in kendisine bakmasını sağladı.
"Jimin, meleğim ne oldu sana? Bir yerin mi yandı, canın acıyor mu?"
Jimin Jungkook'un telaşlı sesiyle başını iki yana salladı ve ağlamasını yavaşlatmak için burnunu çekti.
Jungkook Jimin'in neden ağladığını çok merak etsede onun sakinleşmesini beklemeye karar verdi.
Omuzlarından tutup onu kendine çekti. Jimin'in başı hemen Jungkook'un boyun girintisine düşmüştü.
Jungkook Jimin'in küçük bedenini iyice kendine yaklaştırdı ve en sonunda Jimin'in kucağına oturmasını sağladı.
Jimin'in üstündeki kazak yerde oturduğu için kırış kırış olmuştu. Altındaki kısa şort iyice sıvanmıştı.
Jungkook Jimin'in rahatlaması için belini, saçını ve bacaklarını okşarken Jimin'in hıçkırıkları iç çekişlere dönüşmüştü.
Jimin elleri arasında top ettiği eşinin kazağını biraz daha sıkmıştı.
Jungkook arada bir Jimin'in alnına yanaklarına ve dudağına koyduğu öpücüklerle eşini iyi hissettirmeye çalışıyordu.
Jimin'in ağlamaktan ıslanmış ve kızarmış yüzünü gördüğünde kalbinin büzüldüğünü hissetmişti.
"Jimin hadi anlat bana. Neyin var?"
Jimin burnunu çekti ve hafifçe ofladı.
"S-süt içmek i-istemiştim... Ama içeride u-uyuyakalmışım. Süt t-taştı..."
Jungkook eşinin saçlarına kokulu bir öpücük bırakmıştı.
"Sorun bu mu?"
Jungkook'un sorusuyla Jimin dudakşarını büzdü.
"B-ben dikkatsiz b-biriyim... A-affet beni..."
Eşinin titrek ve kısık çıkan sesine karşı Jungkook merhametle gülümsedi ve yaklaşıp Jimin'in dudağına güzel bir öpücük bıraktı.
"Ah Minie... Sana bir şey olmadıysa sorun yok. Ağlama lütfen."
Jungkook eşinin hamileliği yüzünden duygusallaştığını biliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐇𝐄𝐑𝐎 🍑 |Jikook
Fanfic"Jungkook-ah, bilirsin, ben soğuktan hiç hoşlanmam. Benden uzaklaşıp soğuğa terk etme beni." Tutkulu aşkın, zarif sevginin ve evli çift olan Jikook'un hikayesi... -MPREG-