Dua Lipa (ft. Martin Garrix) ~ Scared To Be Lonely
Jimin son derse girdiğinde iyice yorgun ve bitik hissediyordu.
Son dersinde etkisiyle amfide oluşan uğultu Jimin'in başını ağrıtıyordu.
İlk defa ders anlatmak istememişti.
"Son derse geldiğimiz için sizi serbest bırakacağım. Sorusu olan sorabilir. Ya da hep birlikte bir şeyler konuşabiliriz."
Jimin'in son önerisi herkesin dikkatini daha çok çekmişti
Öğrencilerin hepsi genç öğretmenlerini kafa dengi buldukları için onunla konuşmayı seviyorlardı.
Öğrenciler en sonunda sohbet etmeyi seçtiklerinde Jimin de öğretmen masasına oturarak onlara katılmıştı.
"Hocam, eğer yanlış anlamayacaksanız, ben bir şey sormak istiyorum size..."
"Tabi, dinliyorum."
Konuşan öğrenci dikkatleri üstüne çekti.
"Bir erkekle evli olmak nasıl bir duygu?"
Jimin gülümsedi. Bu çoğu zaman kendisine sorulan bir soruydu.
"Eşimin erkek olması olağanüstü bir durum değil. Birbirimizi çok fazla seviyoruz ve evliyiz. Bu benide onuda çok fazla mutlu ediyor. Onunla evli olmamın en doğru kararlarımdan biri olduğunu her geçen gün daha iyi anlıyorum sadece."
Jimin gülümseyerek cümlesini bitirdiğinde öğrencilerin çoğu yine hayran nidaları bırakmıştı sınıfa.
İkisinin ilişkisi kıskanılmayacak gibi değildi.
"Tartıştığınız da eşiniz şiddet kullanıyor mu?"
Jimin sorulan soruyla kaşlarını çattı.
"Tanrım..., hayır tabiki. Eşim polis diye işten eve geldiğinde sabahtan akşama kadar beni dövmüyor... Çok tartışmıyoruz. Jungkook bana göre daha sakin ve soğukkanlı biridir. Ben hemen gürlersem beni sakinleştirir ve sakinleştiğimiz zaman sorunu hallederiz. Üstelik Jungkook benim üzerimde asla gücünü kullanmaz."
Öğrencilerin ifadesi değiştiğinde Jimin gülümsedi.
Jungkook'un sert yapısından dolayı böyle bir şey düşünmeleri normaldi ancak böyle bir durum yoktu.
"Son 2 gündür yüzünüz biraz düşük gibi, neden?"
Jimin dudaklarını büzdü.
"Eşim görevde. Onu özlüyorum ve merak ediyorum."
"Polis eşi olmak kötü bir şey mi?"
Jimin güldü.
"Hayır. Güzel bir şey. Eşimle gurur duyuyorum, çünkü o başka bir yerde yardıma muhtaç olanlara yardım ediyor. Bu beni mutlu eder."
Öğrencilerde güldüğünde sonunda zil çalmıştı.
Jimin öğrencilere iyi akşamlar dileyip kitaplarını alarak sınıftan çıktı.
Bahçeye inip arabaya bindi.
Eve gitmek istemiyordu. Ev fazlasıyla boştu ve ona yalnız hissettiriyordu.
Evin her köşesi eşinin rahatlatıcı vanilya kokusuyla birlikte harmanlanmıştı. Ve o gidince daha da ağır basıyordu sanki koku.
Yatak odaları eşine olan özlemini daha bir körüklüyor, eşinin yastığına sarılarak bir kaç saat ancak uyuyabiliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐇𝐄𝐑𝐎 🍑 |Jikook
Fanfiction"Jungkook-ah, bilirsin, ben soğuktan hiç hoşlanmam. Benden uzaklaşıp soğuğa terk etme beni." Tutkulu aşkın, zarif sevginin ve evli çift olan Jikook'un hikayesi... -MPREG-