*44*

8.2K 611 715
                                    

     Philmon Lee ~ Where Was Your Love

Flashback:

  "Aptal düğme neden kapanmıyorsun?!"

    Jungkook sinirli sesiyle gürlediğinde Yoongi gözlerini devirdi. Kesinlikle öfke kontrolleri vardı...

     Gerçi Yoongi Jungkook'un bu kadar sinirli olmasını heyecanına bağlıyordu. Jungkook düğünü için hazırlanmadan önce Jimin'i görmeye gittiğinde Hoseok ve Taehyung onu kapının önünden kovup düğünden önce görmenin yasak olduğunu söylemişti.

     Jungkook başta buna alayla gülüp onlara saçmalamamalarını söylediğinde Hoseok'un ve Taehyung'un hâlâ ciddi duruyor olması damadın yüzüne sertçe çarpmıştı. İlk esip gürleme seansı da o zaman olmuştu zaten.

     İşin kötü tarafı Jungkook kapıyı zorlayıp açmaya çalışırken Jimin'in, biricik müstakbel eşininde gitmesini söylemiş olmasıydı. Bu Jungkook'a göre bir ihanetti. Şuan Jimin'ini görmeden nasıl dayanabilirdi ki?

     Jimin onu yumuşak sesiyle 'Biraz daha bekle Jungkookie.' diyerek reddettiğinde Jungkook çıldırmıştı.

     Jungkook'un hareketleri zorbalaşmaya başladığında genç adam Yoongi dahil kendi komutası altındaki 4 polis tarafında zorla odaya kapatılmıştı. Ama Jungkook yine kesinlikle rahat durmayıp en küçük şeyde sinirlenip bağırıyordu.

     Şuan ise kol düğmesini geçiremediği için sinirden kızaracak duruma gelmişti.

      Yoongi oflayarak oturduğu koltuktan kalktı ve genç damadın kolundaki kol düğmelerini düzeltti ve dudağını büzerek ona baktı.

  "Jimin'den önce nasıl yaşadın sen, ben anlamıyorum ki..."

     Yoongi'nin söylenmeleri Jungkook'un kulağına ulaştığında Jungkook gözlerini devirdi.

  "Jimin'den önce yaşadığım o boş günlerin acısını çıkarmama izin vermiyosunuz ki..."

     Bu sefer göz deviren Yoongi olmuştu. Sabır dilercesine dudaklarını birbirine bastırdı ve süslü odanın tavanına baktı.

  "Hayatının her evresinde aksi ve huysuzluklarla dolu bi adamsın sen. Ben Jimin'e bakmaya gidiyorum. Sen de burada daha fazla bağırmadan ve sinirlenmeden düzgünce otur."

     Jungkook onun sözleriyle kaşlarını çattı.

  "Sen niye görmeye gidiyosun ki ben evleniyorum onunla ben."

     Yoongi yüzük parmağındaki yüzüğü gösteren adama karşı gözlerini yumdu. Sabrı sınanıyordu.

     Yetişkin bir adamın bakıcılığını yapıyordu resmen ve üstelik bu adam bir polisti!

  "Anladık Jungkook. Jiminle sen evleniyorsun, onunla en çok sen evlenebilirsin."

     Yoongi Jungkook'un daha fazla bir şey söylemesine izin vermeden arkasında oturan polislere döndü.

  "Onun odadan çıkmasına kesinlikle izin vermeyin ve size bu konuda emir verse bile dinlemeyin."

     Jungkook Yoongi'nin söyledikleriyle kaşlarını çatmıştı. Yoongi bu seferde Jungkook'a döndü.

  "Sende rütbeni kötüye kullanma."

  "Sende emrim altındasın biliyorsun değil mi?"

  "Ee?"

 𝐇𝐄𝐑𝐎 🍑  |JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin