*16*

11.6K 709 757
                                    

Yerimde gerinerek uyandığımda çoktan sabah olduğunu farketmiştim.

Görünen o ki yine geç uyanmıştım.

Yanımda Jungkook'u bulamadığımda başımı kaldırdım ve odanın içinde bulunan saate baktım.

Jungkook'un spor saatiydi.

Yerimden kalktım. Başucumda duran kağıdı elime alıp üzerinde yazanları okumaya başladım.

-Spor odasında olacağım bebeğim. Eğer ben gelmeden uyanırsan merak etme...

Jungkook yanımdayken uyumaya ve uyanmaya alışkın olduğum için Jungkook'u yanımda bulamadığımda telaşlanıyordum.

Bu yüzden Jungkook genellikle bir yere gideceği zaman not bırakırdı.

Üzerimdeki sarı polar pijamaları değiştirmeden merdivenlerden inip içinde spor aletlerinin olduğu büyük odaya doğru yürüdüm.

Bu pijamamı çok sevdiğim için giyiyordum. Ayrıca geceleri çok üşüdüğüm için beni sıcakta tutuyordu. Sarı ve polar olması, çocuk pijamasına benzemesi umurumda değildi.

Hatta Jungkook'da bu pijamamı seviyordu. Bunu giydiğimde tatlılığımın katlandığını söylüyordu.

Utanıyordum ama tabiki hoşumada gidiyordu.

Spor odasına girdiğimde gözüme ilerideki barfiks demirinde üstsüz bir şekilde barfiks çeken bir beden takıldı.

Kendini yukarı doğru indirip kaldırdıkça sırtındaki ve kollarındaki kaslar gerilip gevşiyordu ve bu görüntü görsel şölen niteliğindeydi.

Jungkook gibi bir kocamın olması için ne tür bir iyilik yaptığımı merak etmeme neden oluyordu.

Barfiks demirinin önündeki mindere yattığımda Jungkook gülümsedi ve yüksek demirden indi.

Uykudan yeni uyandığım için sersemdim ve hala uykulu gibi göründüğüme emindim.

"Günaydın bebeğim."

Gülümsedim.

"Günaydın."

Jungkook'un yaklaşık olarak 1-2 saattir spor yaptığını tahmin edebiliyordum.

Açıkcası onun enerjisine ve gücüne hayrandım.

Hiç yorulmayacakmış gibi geliyordu...

🍑🍑🍑🍑🍑🍑

Spor odasından çıktıktan sonra Jungkook kısa bir duş almış ardından da birlikte kahvaltı yapmıştık.

Kahvaltıdan sonra salona geçniştik.

Şimdide birlikte televizyon izliyorduk.

"Jimin?"

"Hm?"

"Ben diyorum ki, akşamları birlikte yürüyüşe çıkalım. İkimizinde günü biraz yoğun geçiyor. 1-2 saatlik yürüyüşler iyi gelebilir. Sahile kadar yürürüz ve geri döneriz."

Heyecanla ona bakıp başımı salladım.

Bu çok güzel bir fikirdi.

"O zaman bu akşam başlıyoruz?"

Başımı tekrar evet anlamında sallamıştım.

🍑🍑🍑🍑🍑🍑

Hafif bir sebze yemeğini yedikten sonra elimi karnıma koydum ve sandalyede geriye yaslandım.

 𝐇𝐄𝐑𝐎 🍑  |JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin