Evgeny Grinko ~ Valse
Sıkıntıyla kalabalık mekana baktım.
Işıklandırmalar hoştu ve sürekli yanına gelip dans teklif eden meslektaşları dışında her şey güzeldi.
Ah birde, Jungkook yoktu...
Jungkook dışında kimseyle dans etmek istemiyordum.
Kimse Jungkook kadar iyi vals yapamazdı bana göre. Kimse ben sendelediğimde hiç bir şey olmamış gibi beni tutup toparlayamazdı Jungkook gibi.
İkimizinde bayıldığı bir dansı o yanımda yokken, yalnızken izlemek canımı yakıyordu.
Jungkook 1 haftadır yoktu ve ona karşı olan özlemim gün geçtikçe kalbimi sarmalıyordu.
Bebeğimiz için kendimi gergin olmamaya zorluyordum. Zira bebeğe bir şey olursa kendimi asla affetmezdim.
"Yalnız mısınız?"
Bana sorulan soruyla düşüncelerimden uzaklaştım ve o kişiye doğru döndüm.
"Anlamadım?"
Karşımdaki adam hafifçe güldü.
Yanlış hatırlamıyorsam edebiyat öğretmeniydi üniversitede. Çok konuşmuşluğumuz yoktu.
"Kocanızı göremedim de... Ben olsam bu kadar güzel eşim varken onu asla tek göndermezdim.
İmayla konuştuğunda kaşlarımı çattım.
Ardından kaşlarımı gevşettim ve alayla güldüm.
"Kocam görevde. Burada içki içen ve vazife olmayan konulara burnunu sokan insanları düşünemeyecek kadar önemli bir yerde. Emin olun, kocamın olmadığı yerde durmak benimde hoşuma gitmiyor."
Karşımdaki adamda başını salladı.
Yan tarafıma doğru döndüğümde tekrar konuşmuştu.
"Aslında demek istediği-..."
"Willst du mit mir tanzen, Liebling?"
(Benimle dans eder misin, hayatım?)Duyduğum tanıdık sesle şaşkınlıkla arkama döndüm.
Jungkook'tu...
Şaşkınca ona bakarken o ise bir elini önüne sararak eğildi ve sağ elini bana doğru uzattı.
Hala şaşkınca bakıyordum.
Göz kırptığında yavaşça şaşkınlığımdan sıyrıldım ve eşimin bana uzattığı elini tuttum.
Anlamsızca bize bakan öğretmene ise kısa bir şekilde baktım ve Jungkook'un beni piste çekmesine izin verdim.
Altındaki dar siyah pantolon ve üstündeki saten kolsuz bluzdan anladığım kadarıyla evden geliyordu.
Üstelik üzerindeki kırmızı transparan işlemeli gömleği benim üzerimdeki ceketle uyumluydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐇𝐄𝐑𝐎 🍑 |Jikook
Fanfiction"Jungkook-ah, bilirsin, ben soğuktan hiç hoşlanmam. Benden uzaklaşıp soğuğa terk etme beni." Tutkulu aşkın, zarif sevginin ve evli çift olan Jikook'un hikayesi... -MPREG-