Kina (ft. Snow) ~ Get You The Moon
"Jimin."
Saatin sabahın çok erken saatleriydi. Jungkook'un göreve çağırılması sonucu Jungkook erkenden eşiyle sarmaş dolaş yattığı yataktan kalkmak ve hazırlanmak zorunda kalmıştı.
Normalde Jungkook erken kalktığında Jimin'i uyandırmadan sessizce hazırlanır ve o uyanmadan evden çıkmış olurdu.
Ancak eksik olan eşyalarını bulamadığı için usulca eşine seslenmek zorunda kaldı.
"Jimin, güzelim. Uyan."
"Hm?"
Jimin uyuşukça cevap verdi.
"Ceketimin cebindeki şarjörü bulamıyorum. Nerede olduğunu biliyor musun?"
Bir süre cevap vermedi Jimin. Nerede olabileceğini düşünüyordu.
Ardından aklına gelen şeylerle hızla yataktan kalkıp banyoya doğru koştu.
Jungkook da peşinden gittiğinde eşinin ceketini çamaşır makinesinden çıkarışını izledi.
"Hasiktir."
Jungkook'un şaşkınlıkla söylediği şey normalde Jimin'i kızdırırdı ancak, şuan kızgın olması gereken kişi o değildi.
"Jimin, sen şarjörümü yıkadın mı?"
Jungkook'un hala şaşkınlıkla söylediği şeyle Jimin gergince gülümsedi.
"Yani...sonuçta bunlar hep mikroplu biliyorsun... Yani yıkadım yanlışlıkla ama bir sor... Neden yıkadım?"
Jimin saçmalamaya devam ettiğinde Jungkook yavaşça sinirlendiğini hissediyordu.
Jungkook tek kaşını kaldırarak eşine baktı.
"Sen bu pis metallerden mikrop kapma diye. Senin iyiliğin için yani..."
Jungkook derin bir nefes aldı.
"Kurularız düzelir hayatım. Merak etme sen..."
Jimin yine gergince sırıtarak konuştuğunda Jungkook arkasına döndü.
Sakinleşmek adına ona kadar saydı ve derin bir nefes aldı.
"O senin eşin, o senin eşin, o senin Jimin'in, Jimin, karşındaki Jimin..."
Sessizce kendini sakinleştirnek adına söylediği cümlelerle Jimin ister istemez gülümsedi.
Jungkook'un kendisine karşı bu şekilde davranması kalbini ısıtıyordu.
Jungkook tekrar Jimin'e döndü.
"Sevgilim, bu oyuncak mı? Şarjör gitti şuan..."
Jungkook üzgünce Jimin'in elinden içi su dolu şarjörü aldı.
Şarjörü sallayıp içinden gelen su sesini dinledi.
"Jimin su tabancası mı bu ya..."
Jungkook'un mızmızca çıkan sesine karşı Jimin gülümsedi.
Biliyordu ki Jungkook onun gülümsemesine kıyamazdı.
Yanından geçip yatağa doğru ilerledi.
Eşinin yapılı omzunu patpatlarken konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐇𝐄𝐑𝐎 🍑 |Jikook
Fanfiction"Jungkook-ah, bilirsin, ben soğuktan hiç hoşlanmam. Benden uzaklaşıp soğuğa terk etme beni." Tutkulu aşkın, zarif sevginin ve evli çift olan Jikook'un hikayesi... -MPREG-