*30*

10K 757 618
                                    

  "Evet anne durumu daha iyi."

  "....."

  "Henüz daha uyanmadı ama doktor yakın zamanda uyanacağını söyledi. Merak etme sen. Bir şey olursa ararım."

  "....."

  "Ben de iyiyim. Dinleniyorum."

     Annemle olan konuşmamı sonlandırdıktan sonra derin bir iç çekip Jungkook'un yatağının başına gittim.

     Anneme dinlendimi ve güzelce uyuduğumu söylemiştim ama 2 gündür uyumamıştım.

     Uyumamaya çalışıyordum çünkü Jungkook uyandığında uyuyor olmaktan korkuyordum.

     Yastığın üstüne dağılmış siyah dalgalı saçlarına ellerimi atıp hafifçe okşamıştım.

     Ellerim yüz çizgilerinde ve göğsünde gezinirken çiziklerin üstünden nazikçe geçtim.

     Yüzümü onun yüzüne yaklaştırıp yavaşça dudağına eğilmiştim.

     Kurumuş dudaklarına kendi dudaklarımı bastırdığımda gözümden bir damla yaş inmişti sevdiğimin yüzüne.

     Geri çekilip kendimi arkamdaki sandalyeye bıraktığımda yorgunlukla gözlerim kapanmıştı.

     Öne eğilerek bir elimi Jungkook'un yatakta duran gevşek eline kenetlemiştim. Ardından başımı onun koluna yasladım.

     Derin bir nefes alıp gözlerini tekrar kapattım.

                         🍑🍑🍑🍑🍑🍑

Yazarın ağzından:

     Jimin eli arasındaki elin hareketiyle hafifçe kıpırdamış ama daha sonrasında uyumaya geri dönmüştü.

     Jungkook uyandığında istemsizce derin bir nefes almıştı. Ancak aldığı nefes göğsündeki yarayı fazlasıyla acıtmış, yüzünü buruşturmasına sebep olmuştu.

     Olanları hatırlaması bir kaç dakikasını almıştı. En son operasyonu tamamlamak üzere olduklarını hatırladı. Daha sonra da timine yeni giren bir polisin yaptığı hata yüzünden göğsüne ve karnına saplanan mermiyi.

     Ondan sonrası karanlıktı.

     Gözlerini daha net açtığında boştaki elini yavaşça kaldırıp sargı olan göğsüne ve karnında gezdirdi.

     Acıyordu.

  "Jimin..."

     Telaşla mırıldandıktan sonra gözlerini sıkıca kapattı.

     Jimin onun bu durumuna çok üzülmüş olmalıydı.

     Vurukduktan sonra bayılmadan önce ağzından çıkan tek kelime Jimin'di. Yaralanması ve hatta ölmesi canını acıtması açısından sıkıntı değildi.

     Ancak Jimin'i bir daha görememek, onun kokusunu bir daha alamamak, sesini duyamamak onu korkutuyordu.

     Şimdi bile yaralandığı için Jimin ona kızmış olmalıydı. Ancak bunu telafi edeceğini biliyordu Jungkook.

     Diğer kolundaki uyuşmayla hafifçe inledi ve elini kıpırdatmaya çalıştı.

     Kıpırdatamayınca canı her ne kadar acısada başını kaldırıp koluna baktı.

     Koluna başını koymuş bir şekilde yatan bedeni gördüğünde şaşkınca kaşlarını kaldırmıştı.

     Jimin onun koluna başını koyarak uyuyordu. Eli sımsıkı Jungkook'un eline sarılıydı. Diğer eli ise karnında duruyordu.

 𝐇𝐄𝐑𝐎 🍑  |JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin