Çıkış zili çaldığında gülümseyerek öğrencilerime çıkmaları için işaret verdim.
Ardından amfi boşaldığında masadaki kitaplarımı toplayıp bende çıktım.
Bugün çok fazla yorulmamıştım.
Üniversitenin büyük binasından çıktıktan sonra az ileride duvara dayanmış olan bedeni gördüğümde mutlulukla gülümsedim ve ona doğru koşmaya başladım.
Jungkook da beni gördükten sonra kollarını açarak gelmemi beklemişti.
Karnıma dikkat ederek hızla boynuna atılmıştım. O da gülüp kollarını belime dolamıştı.
Bir yandan sırtımı ve belimi okşuyor, bir yandanda şişik karnımla ilgileniyordu.
"Çok özledim seni..."
"Bende çok özledim meleğim..."
Geri çekildikten sonra karnımı okşadı ve gülümsedi.
"Bugün nasılsınız?"
Sorduğu şefkat dolu soruyla gülümsedim.
"Bugün iyiyiz. Seni gördük daha iyi olduk..."
Göz kırparak konuştuğumda Jungkook da gülmüştü.
"Ekip arabasıyla geldiğim için yürüyerek gitmek zorundayız bebeğim. Çok yorgun musun?"
Başımı hayır anlamında salladım.
Bugün hava çok güzeldi ve yorgunda değildim. Yürümenin iyi fikir olacağını düşünmüştüm.
"Hayır iyiyim. Hadi gidelim."
Elini tuttuktan sonra elimize bakıp gülümsedim.
Okulun çıkış kapısına doğru yürürken bize bakan öğrencileri umursamadık ikimizde.
Jungkook'un üzerinde üniforma ve yelek vardı. Üstelik bacağına sabitlenmiş ve boş olan elinde tuttuğu silahla oldukça çekici ve nefes kesici görünüyordu. Saçları dağınıktı ancak yinede çok hoş görünüyordu
Bense beyaz büyük beden gömleğim ve siyah kumaş pantolonumla onun zıttıydım. Ama bu zıtlık ikimizinde hoşuna gidiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐇𝐄𝐑𝐎 🍑 |Jikook
Fanfic"Jungkook-ah, bilirsin, ben soğuktan hiç hoşlanmam. Benden uzaklaşıp soğuğa terk etme beni." Tutkulu aşkın, zarif sevginin ve evli çift olan Jikook'un hikayesi... -MPREG-