Jungkook'un boynuma koyduğu öpücüklerle kıkırdamış ve gözlerimi açmıştım.
Başımı geri çekip Jungkook'a baktığımda onunda bana baktığını görmüştüm. İçim huzurla dolarken yavağımı göğsüne sürtüp gülümsedim.
"Günaydın bebeğim."
"Günaydın."
Saçlarımın arasına öpücük kondurdu.
Eğilip karnımada bir kaç öpücük bıraktığında tekrar kıkırdamıştım.
İkimizde işe gideceğimiz için erken kalkmak zorunda kalmıştık.
Ben duş almak için banyoya girerken Jungkook da kahvaltı hazırlamak için aşağıya inmişti.
Jungkook'un ağzından:
Kahvaltının son dokunuşlarını da bitirdiğimde geri çekilip gülümseyerek masaya baktım.
Jimin'in seveceği şeyler vardı ve hiç birinin ağır olmamasına dikkat etmiştim.
Çalan kapı zilini duyduğumda birini bekleyip beklemediğimizi gözden geçirdim ve kapıya doğru yürüdüm.
Kapıyı açıp karşımda duran genç kıza ve yine genç yaştaki erkeğe baktım.
"Kimsiniz?"
Sorduğum soruyla karşımdaki iki gencinde şaşkınca bana baktığını görmüştüm.
Kocaman olmuş gözlerle bir yüzüme birde çıplak gövdeme bakıyorlardı. Bende onlar gibi başımı eğip üstüme baktığımda göğsümdeki ve omuzlarımdaki izleri görmüştüm. Eh, dün gece biraz dolu geçmişti.
"Pardon, kimsiniz?"
Tekrar ısrarla sorduğumda ikiside toparlanmak adına başını iki yana sallamış bana bakmışlardı.
"Ş-şey, biz, Jeon Park Jimin'e bakmıştık. Biz onun öğrencileriyiz de. Teslim etmemiz gereken sunum vardı..."
Dedikleriyle kaşlarım çatılmıştı.
"Jimin şuan uygun değil. Geldiğinizi ona söylerim."
Kapıyı kapatacağım sırada elleriyle kapıyı tutarak beni engellediklerinde onlara baktım tekrar.
"Bu sunum vizeler için çok önemli, lütfen beklememize izin verin Bay Jeon."
İfademin sert olmasına dikkat ederek konuşmaya başlayacaktım ki arkamdan gelen sesle duraksadım.
"Kahvaltı hazırlamada bir numarasın, teşekkürler Jungkookie!"
Jimin'in neşeli sesini duyduğumda istemsizce gülümsemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐇𝐄𝐑𝐎 🍑 |Jikook
Fanfiction"Jungkook-ah, bilirsin, ben soğuktan hiç hoşlanmam. Benden uzaklaşıp soğuğa terk etme beni." Tutkulu aşkın, zarif sevginin ve evli çift olan Jikook'un hikayesi... -MPREG-