Als jullie nog moeten bidden, of iets anders belangrijks moeten doen dan raad ik jullie aan om eerst dat te doen voordat jullie mijn boek beginnen te lezen. Mijn boek gaat niet weg ofzo dus doe lekker rustig aan en neem je tijd.
Pov Dalia
Mijn kimono glijdt over mijn schouder en geeft een stuk van mijn schouder bloot. "Laat mij gaan." Zeg ik wat kalmer en probeer los te komen van de greep van Zain maar het lukt mij maar niet.Ik moest gewoon gaan toen hij mij daar de kans voor gaf maar als ik weg zou gaan zou hij denken dat ik het echt heb gedaan.
"Kan ik je nog wel vertrouwen?" Vraagt Zain plots en hij kijkt naar mijn ontblote schouder. "Weet je hoeveel mensen afhankelijk zijn van mijn bedrijf? Als er iets gebeurd of vestigingen kwijtraak zullen er zoveel mensen op straat kunnen belanden. Begrijp dat alsjeblieft." Zegt hij rustig en laat mij dan los. Hij doet mijn kimono goed en kijkt mij dan recht in mijn ogen aan. "Ik begrijp het, ik weet het. Maar ik heb het echt niet gedaan." Zeg ik en leg voorzichtig mijn hand op de wang van Zain. Ik zucht even maar sla dan mijn armen op zijn nek en ga op mijn tenen om hem een goede knuffel te geven.
Ik voel zijn armen om mijn middel mij vastgrijpen en mij nog dichterbij tegen zich aan trekken. Hij tilt mij een stukje op van de grond en zucht dan in mijn nek. Ik begrijp waar die woede vandaan komt en aan de ene kant ben ik wel blij dat hij wat beter is in het inhouden van zijn woede.
"Dit gaat een drukke periode worden." Fluistert Zain zachtjes en loopt met mij de werkkamer in.
Ik laat mijn hoofd rusten op de schouder van Zain en laat hem mij dragen.
Hij legt mij neer op de bank en gaat op zijn knieën op de grond zitten tegenover mij. Hij pakt mijn hand en kijk mij weer met die ogen aan waarmee hij mij aankeek in de garage. Die ogen die mij tot het uiterste drijft.
"Beloof me dat je het mij altijd zal vertellen als je word bedreigd." Zegt Zain waarna ik knik. "Ik beloof het je." Zeg ik rustig. Hij streelt langzaam mijn haren en genietend sluit ik mijn ogen.
Zain komt naast mij zitten en drukt mij tegen zich aan. Met de ene hand hand streelt hij mijn haren en met de andere hand heeft hij mijn hand vast.
"Hoe ben je eigenlijk gewond geraakt?" Vraag ik na een tijdje en ga wat rechter zitten en draai mij om naar hem zodat ik hem goed kan zien. "Het is niks." Zegt Zain maar ik schud tegenstrijdig met mijn hoofd. "Wat ik zag was niet niks." Ik kijk naar zijn borstkas en dan weer naar zijn gezicht.
"Er was een klein probleempje toen ik even weg was." Ik denk weer terug aan toen Zain wegging om iets 'belangrijks' te doen. "Waar was je naartoe gegaan?" Vraag ik streng. "Maak je nou geen zorgen." Zegt Zain en legt zijn hand op mijn wang maar ik sla het weg en kijk hem boos aan. "Waarom doe je altijd van die roekeloze dingen. Denk je überhaupt nog aan je eigen veiligheid, je bent niet echt het meest geliefde zakenman onder je concurrenten." Zeg ik boos tegen hem. "Doe rustig Dalia. Ik leg je alles wel uit." Zegt Zain en pakt mijn hand. "Leg maar eens uit, ik ben wel benieuwd naar jou actie." Zeg ik waarna Zain zucht.
"Ik had Thomas Harold opgezocht. Ik waarschuwde hem over de moordpoging maar hij was er niet echt blij mee en zag de waarschuwing als een dreiging. Ons gesprek verliep veel agressiever dan ik had verwacht." Zegt hij waarna ik mijn hand uit de hand van Zain trek. "Die man is niet goed in zijn hoofd. Dat weet jij best wel. Stel je voor dat hij iemand had ingehuurd om op je af te komen." Zeg ik waarna Zain begint te grinniken. "Loop je nou even serieus te lachen! Ben je wel lekker in je hoofd!" Ik sta op maar Zain trekt mij meteen terug waardoor ik op zijn schoot beland. "Jij bent gewoon schattig." Zegt hij lachend.
"Jij bent gewoon een roekeloze aap." Zeg ik en doe mijn armen boos over elkaar. "Is mijn toekomstige vrouw nou boos." Ik kijk dodelijk naar Zain die een grijns op zijn gezicht heeft. "Niks is echt van die huwelijk dus haal niks in je hoofd." Zeg ik en ga snel van hem af.
"Maar mijn verlangen naar jou is wel echt." Ik schrik me even dood wanneer hij dat zegt.
"Jij moet echt wat doen aan die blote benen van je, ze leiden mij af." Zegt Zain plots en dan pas heb ik door dat de helft van mijn kimono van mij is afgegleden en dat Zain een te duidelijke overzicht heeft over mijn lichaam.
De ene been ligt helemaal bloot en laat mijn short in al zijn glorie zien. Mijn kimono is bij de ene kant van mijn schouder normaal en bij de andere kant ligt het er bijna uit en zie je mijn topje met inkijk.
Ik loop helemaal rood aan en sta meteen op en doe mijn kimono goed. "Sinds wanneer zo verlegen." "Sinds dat een jongen mij halfnaakt gezien heeft." Vuur ik terug en bedek met mijn haar mijn nek. Zain kijkt naar de blote nek en dan weer naar mij. "Je lijkt wel een vampier." Zeg ik tegen hem en ga de werkkamer uit.
"Slaaplekker Dalia." Hoor ik Zain nog roepen. "Slaaplekker Zain." Roep ik terug en ga snel naar de logeerkamer.
Ik probeer wat slaap te pakken en na een lange tijd kan ik eindelijk slapen. Zain is echt een apart gevalletje.
~~
Pov Anoniem
"Weet je het zeker?" Vraag ik voor de zekerheid. "Je hebt zelf die verdomme beelden gezien." Ik kijk weer naar de video van Zain en Dalia samen in zijn kantoor. "Die bruiloft mag niet doorgaan." Zeg ik waarna Latifa knikt. "Jij moet ervoor zorgen dat je komt in die familie. Van binnenuit nemen wij samen onze wraak zusje."************************************
1109 woorden
Vergeet niet te stemmen!
Latifa is de zusje van 'anoniem' maar wie is hij en wie is Latifa daadwerkelijk?
En waar willen ze wraak op nemen?
JE LEEST
The way it was
RandomEen familie en een beste vriendin die voor jou door vuur zouden gaan. Dalia is tevreden met haar leven. Een knappe beleefde jonge dame die ook nog eens temperament heeft. Twee beschermde broers en een lieve begripvolle vader. Haar droombaan gaat op...