Tanıtım

26.5K 971 200
                                    




Allahın bile unuttuğu köye giderken küfür ede ede valizimi sürüklüyordum. Göt donduran kış gününde donarak ölmesem iyiydi, ben daha TUS'a bile girememiştim ulan...

Az kalmıştı, kendimi yolun köşesine atıp ' İmdat adam öldürüyorlar.' diye bağıracaktım. Çok az kalmıştı...

Sinirli sinirli önde yürüyen deliye baktım. Resmen köye götürürüm diyip kolumda tutup çekip peşine takmıştı. Bende de akıl yoktu anasını satayım. Ne diye tanımadığım adamın peşine düşüyordum?

Adam resmen iki saattir beni eşşek yüküyle dolu olan valizle bu soğukta yürütüyordu. Dudaklarım arasından 'Hah' diye ses çıktı alayla.  Sesle birlikte bana döndü ve ters bir bakış attı. Haspam sanki ben ona çok meraklıydım da bana ters ters bakıyordu bir de. Ters ters bakmaya devam ederken gözlerimi kıstım. Ela olduğunu düşündüğüm gözleri sinirle harmanlanmış gibiydi.

"Abuk subuk sesler çıkarma, dinime imanıma elimde kalırsın." dedi sanki her gün biri elinde kalıyormuş gibiydi. Kaşlarım hayretle kalkarken sol elimi göğsüme götürüp 'Üstüme iyilik sağlık' dermişsicesine durdum. "Aa ahlaksıza bak! Nasıl da konuşuyor benimle..." dedikoducu teyzelerin dedikodu yaparken yakalanmış inkar haliyle konuştuğumda yüzünde tuhaf bir ifade oluştu. Ardından tepkim komik gelmiş olmalıydı ki gülmeye başladı. Bende istemsiz sırıtırken gözlerim de gülüşümle kısıldı.

Emin değildim ama belki de kurada bu köyün çıkması çok da kötü bir şans olmazdı. Hayat belki de bu sefer bana bir şeyler vermek istiyordu.


Selamın hello arkadaşlar kdkdkd kimse okumayacak ama umrumda değil çok yazasım geldi hadi ben kaçtım.

NEFES BİLE ALMADAN (GAY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin