❄ASIL SAVAŞ ŞİMDİ BAŞLIYOR❄

359 57 18
                                    


Herkes şaşkınlıkla bakıyordu. Sonra herkesten sevinç nidaları yükseldi. Ölüm yiyenler ise kımıldamadan Voldemort'un cesedine bakıyorlardı. Bellatrix de donmuş bir şekilde onu izliyordu. Yavaşça yaklaştı. Ayakları titriyor, tökezliyordu. Yaklaşınca ayağa takıldı ve yere düştü. Ağlıyordu. Delphi'nin ise arkası dönüktü. Camdan dışarıyı izliyordu. O sırada gözünden bir damla yaş döküldü. Nasıl üzülmeyecekti ki? Her ne kadar kötü olsa da o onun babasıydı. Arkası dönük olduğu için kimse ağladığını görmemişti. Hızlıca göz yaşlarını sildi ve arkasına döndü. Sonra asasını çıkardı. Sol kolunu açıp ölüm yiyen işaretinin üzerine koydu. Canı çok yanıyordu. Aynı şekilde diğer ölüm yiyenlerin de yanıyordu. Bir süre sonra hızla asasını şekti. İşaret gittikçe silinikleşerek yok oldu. Diğer ölüm yiyenlerin de gitmişti.

"Bundan sonra ölüm yiyenler yok! Bundan sonra hepiniz aynı taraftasınız. Buna karşı çıkmaya çalışmayın. Çünkü mecbursunuz. Yine sadece iki taraf var. Bir tarafta bütün dünya, diğer tarafta ben. Size birlik olmanızı öneririm. Kendi içinizde parçalanmak istemezsiniz."

Delphi hızla uçarak camdan çıktı ve gökyüzüne karıştı. O gittikten sonra bakanlık gelerek bütün ölüm yiyenleri götürdü. Hepsi daha sonra sorgulanmak için azkabana gönderilecekti. Tabi ki bu olmadı. Bakanlık gittiğinde azkaban yerinde yoktu. Delphi onlar gelmeden önce azkabanı yok etmişti. Ama tuhaf bir şey daha vardı. Ruh emiciler yoktu. Hepsi yok olmuştu. Herkes yaralarını sarmaya çalışıyordu. Draco ise camın kenarında boş gözlerle gökyüzünü izliyordu. O dalmışken yanına Hermione geldi.

Draco: O nerededir sence?

Hermione: Nerede olduğunu bilmiyorum ama mutlaka iyidir. 3 ay boyunca yoktu ama savaş sırasında birden ortaya çıktı. Delphi çok güçlü bir cadı. Onun için endişelenme.

Harry: Haklısın. Ama gitmek zorunda değildi. Neden kaçıyor ki?

Bunu söyleyen Harry'ydi. İkisi de arkasını dönüp ona baktı.

Draco: Potter, şey ben özür dilerim. Yıllarca size yaptıklarımız-

Harry: Sorun değil Malfoy. Yıllarca Delphi'yi hep kötü sanmıştık. Belki de asıl iyi oydu.

Draco: Hayır o iyi değildi. O tam bir saf kötüydü. Kötülüğe bayılırdı. Ama kötü tarafta değildi. Babası bile olsa, birinin emirleri altına girmek ona göre bir şey değil. Dediklerini duydunuz. Bundan sonra herkes ona karşı. Kaçması gerekiyordu belki de. Eğer yıllarca onu birazcık bile tanıdıysam şuan çok üzgün olmalı. Ve eminim bir planı daha var.

Hermione: Daha ne yapabilir ki? O Voldemort'u öldürdü.

Draco: Evet. O kötü birisini öldürdü. Neden diğerlerini öldürmesin? Umarım bir sonraki annesi olmaz. Çünkü bizim için bunu yapabilir. Kötülerin tekrar güçlenmesini engellemek için. Ama bunu kaldıramaz.

Harry: O zaman onu durdurmamız gerekecek.


*************************

Gördüğünüz gibi 10 oy geldi ve anında yeni bölüm. Ben sözümü tutuyorum. Şuan yazacak başka bir şey bulamadım. 

DELPHİ LESTRANGEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin