Part 31 {Zawgyi}

916 45 0
                                    

'လင္း'ရဲ႕ဖြင့္ဟဝန္ခံမႈေၾကာင့္ 'ဆူး'ဘာျပန္ေျပာလို႔ေျပာရမွန္းမသိ ဆြံ႔အသြားရသည္။😶😶

"ဘ.....ဘာ......လင္း ဘာေျပာလိုက္တယ္? "

"ဆူးကိုခ်စ္လို႔...လင္းက ဆူးကိုခ်စ္ေနလို႔ နမ္းခဲ့တာလို႔ေျပာလိုက္တာ"

"ခ်စ္လို႔...ဟုတ္လား...ခ်စ္တာမ်ား အဆန္းလုပ္လို႔...လင္းပဲ ခ်စ္တာလား..ဆူးလဲ လင္းကိုခ်စ္တာပဲေလ...အဲ့ဒီလိုခ်စ္ရံုနဲ႔ နမ္းစရာလား"

"မဟုတ္ဘူး...လင္းက ဆူးလိုခ်စ္တာမဟုတ္ဘူး...လင္း.ဆူးကိုခ်စ္တယ္ဆိုတာ...ညီအစ္မေတြလို.သူငယ္ခ်င္းေတြလိုအခ်စ္မ်ိဳးနဲ႔ခ်စ္တာမဟုတ္ဘူး...လင္းက ဆူးကိုခ်စ္သူလိုအခ်စ္မ်ိဳးနဲ႔ခ်စ္တာ...၁၅၀၀အခ်စ္နဲ႔ ဆူးကိုခ်စ္ေနမိတာ..သိရဲ႕လား....အဲ့ဒါေၾကာင့္...အဲ့ဒီလိုမ်ိဳးခ်စ္ေနမိလို႔ ဆူးကိုနမ္းခဲ့တာ"

'လင္း'ဘာကိုမွေၾကာက္မေနေတာ့ပါဘူး၊အကုန္လံုးကိုရင္ဆိုင္မယ္ဆိုတဲ့စိတ္နဲ႔ သူမရဲ႕ခံစားခ်က္ေတြကို အမွန္အတိုင္းဝန္ခံလိုက္ေတာ့တယ္ေလ။

"ဘာ....လင္းက ဆူးကိုခ်စ္သူလိုမ်ိဳးခ်စ္ရေအာင္...လင္း ႐ူးေနလား...႐ူးသြားၿပီလား...ဟင္"

"လင္း ႐ူးေနတာမဟုတ္ဘူး...လင္းလဲ ဘာလို႔ဒီလိုခ်စ္သြားမိတာလဲဆိုတာ မသိဘူး...ဆူးကိုခ်စ္သူလိုမ်ိဳးခ်စ္မိလို႔ ဆူးက႐ူးတယ္လို႔သတ္မွတ္ရင္လဲ ႐ူးတယ္ပဲထားလိုက္ပါေတာ့...ဟုတ္တယ္...ဆူးကိုခ်စ္မိလို႔ လင္း႐ူးေတာ့မယ္ထင္တယ္"

"လင္းက အ႐ူးပဲ...လင္းက အ႐ူး...ေတာ္ေတာ္ကို ႐ူးေနၿပီ.သိလား"

"လင္း ေတာင္းပန္ပါတယ္ဆူးရယ္...ဒါေပမယ့္ ဒါေတြကအမွန္တရားေတြပဲ...ဆူးကို လင္းခ်စ္တယ္.သိလား...ဆူးကို ခ်စ္ေနမိတယ္ဆိုတာ အမွန္ပဲ"

"ေတာ္ၿပီ.ေတာ္ၿပီ...လင္း ထပ္မေျပာနဲ႔ေတာ့...သြား..ထြက္သြား...အခန္းထဲက အခုထြက္သြားေပး...လင္းကို ဆူး.လံုးလံုးမျမင္ခ်င္ဘူး...ဆူးေ႐ွ႕မွာ အရိပ္အေယာင္ေလးေတာင္ေပၚမလာမိေစနဲ႔...လင္းကို မုန္းတယ္..ဆူးကို စိတ္႐ႈပ္ေအာင္လာလုပ္တယ္...ထြက္သြားေတာ့"

"လင္း ေတာင္းပန္ပါတယ္ ဆူးရယ္...တကယ္ကို ေတာင္းပန္ပါတယ္"

'လင္း'ကေတာင္းပန္ကာထြက္သြားၿပီးေနာက္ 'ဆူး'ကေတာ့ေခါင္းေတြ႐ႈပ္ကာ က်န္ရစ္ခဲ့ပါသည္။

ခ်စ္သူ...သိေစ >>{Zaw+Uni}Where stories live. Discover now