Part 9 {Zawgyi}

864 45 0
                                    

"အင့္...ဆူးကို စာေတြဖ်က္ေပး"

တစ္ညတြင္ စာက်က္ရန္အတြက္အပုဒ္႐ွည္ေတြကို က်က္ရလြယ္ေအာင္ စာေၾကာင္းေတြဖ်က္ေပးဖို႔ 'ဆူး'က 'လင္း'ကိုခိုင္းေနသည္။

"ေက်ာင္းမွာကတည္းကိုက ဆရာမဖ်က္ေပးေနတာကို လိုက္မမွတ္ခဲ့ဘဲနဲ႔"

"ဆူး လိုက္မွတ္ပါတယ္...ဆရာမက အရမ္းျမန္လြန္းေတာ့ မမွီေတာ့ဘူးေလ"

"ဆူးတို႔က ေျပာလိုက္ရင္ဆင္ေျခေတြခ်ည္းပဲ"

"ဘာ...အခု ဆူးကိုအျပစ္ထိုင္ေျပာေနတာလားဟင္...ဟုတ္လား"

"မ...မဟုတ္ပါဘူး...လင္းကဒီအတိုင္း မမွတ္ခဲ့တာကိုပဲ ေျပာခ်င္တာပါ"

"ေတာ္ၿပီ..သြား..ဖ်က္ေပးမေနေတာ့နဲ႔...စာလဲမက်က္ေတာ့ဘူး.စာေမးပြဲလဲမေျဖေတာ့ဘူး"

"အဲ..အဲ့ဒီလိုေတာ့ မလုပ္ပါနဲ႔ ဆူးရယ္...လင္း မွားသြားပါတယ္..ေနာ္...စိတ္မဆိုးပါနဲ႔...လင္း ဖ်က္ေပးမယ္ေနာ္"

'လင္း'ကေတာ့ ကိုယ့္ဒုကၡကိုယ္႐ွာၿပီး သြားသြားစေနတာ။ၿပီးရင္ သူပဲအ႐ွံုးေပးရတာ။😄

"ဟြန္း...သနားလို႔ ခြင့္လႊတ္ေပးလိုက္မယ္ေနာ္"

"ဟုတ္ကဲ့ပါ..ေက်းဇူးတင္ပါတယ္"

"ဘာလဲ...ရြဲ႔ေနတာလား"

"အယ္..မဟုတ္ရပါဘူး ဆူးရယ္...ဆူး..ဒီမယ္ေနာ္...ဒီအေၾကာင္းေတြလဲက်က္စရာမလိုဘူး.ဒီဟာကလဲ မပါဘူး...ဆူး က်က္လို႔လြယ္ေအာင္ မသိတဲ့ english meaningေတြကို ျမန္မာလိုေရးေပးထားတယ္ေနာ္"

"လင္းက ေတာ္လိုက္တာ...ၾကည့္ဦး..ဒီEnglishစကားလံုးေတြကိုသိတယ္ေပါ့ေနာ္...လင္း ဘာလို႔အရမ္းေတာ္ေနရတာလဲဟင္"

"လင္းက ေတာ္လို႔မဟုတ္ပါဘူး...စာႀကိဳးစားလို႔ပါ ဆူးရဲ႕...စာလုပ္ေတာ့ စာေတြရေနတာေပါ့"

"ဆူးကေတာ့ စာမႀကိဳးစားခ်င္ပါဘူး...စာလုပ္ရမွာ အရမ္းပ်င္းတာပဲ.သိလား...စာအုပ္ကိုင္လိုက္ၿပီဆိုတာနဲ႔ကို အိပ္ခ်င္လာေရာပဲ"

"အ.ဟင္း.ဟင္း...သိပါတယ္ေနာ္...ဒါေပမယ့္ ဆူးရယ္...စာႀကိဳးစားေတာ့ ပိုေကာင္းတာေပါ့...စာႀကိဳးစားတယ္ဆိုရင္...ရင္.."

ခ်စ္သူ...သိေစ >>{Zaw+Uni}Where stories live. Discover now