Part 14 {Zawgyi}

929 50 0
                                    

"အင့္...စာရင္းေတြကလဲ အခုထိကိုမမွန္ႏိုင္ေသးဘူး...အခုဆို ဘယ္ႏွေခါက္ေလာက္႐ွိေနၿပီလဲ...ဘယ္ေတာ့မ်ားမွ မွန္မွာလဲ...ဟင္"

သူမ,လင္းကိုလုပ္ခိုင္းထားတဲ့ပစၥည္းစာရင္းေတြကမွားေနလို႔ 'ဆူး'စိတ္တိုၿပီး ဖိုင္တြဲကိုပစ္ေပါက္ေပးလိုက္သည္။('လင္း'ဖမ္းမိႏိုင္ေလာက္တဲ့အခ်ိန္အဆနဲ႔သာပစ္လိုက္တာပါ။)

"လင္းလဲ မွန္ေအာင္လုပ္တာပါပဲ...ပစၥည္းေတြက အရမ္းမ်ားေတာ့.."

"အရမ္းမ်ားလဲ ဘာမွမွားစရာမ႐ွိဘူး...သူ႔ဌာနနဲ႔သူ စာရင္းေတြက႐ွိၿပီးသား...ဒီဟာကို တျခားလူတစ္ေယာက္ေယာက္ကိုသာလုပ္ခိုင္းလိုက္ရင္ အခုဆိုၿပီးေနေလာက္ၿပီ..သိလား...ျပင္ခိုင္းေနရတာကိုအေခါက္ေပါင္းမနည္းေတာ့ဘူး"

"လင္း ေတာင္းပန္ပါတယ္"

အဆူခံေနရေတာ့ 'လင္း'မ်က္ႏွာေတာင္မေဖာ္ႏိုင္႐ွာေတာ့။

"သြား...ျပန္လုပ္ခဲ့...ဒီစာရင္းကိုမွန္မွန္နဲ႔ၿပီးေအာင္လုပ္...မသိရင္ ကိုစိုးကိုေမးလိုက္ပါလား...ဒီတစ္ခါမွားရင္ေတာ့ အလုပ္ဆက္လုပ္မေနနဲ႔ေတာ့.ၾကားတယ္ေနာ္"

"ဟုတ္ကဲ့"

"အခု သြားလို႔ရၿပီ...ႏိုင္ငံျခားမွာပညာသင္ခဲ့တာ ဘာေတြသင္ခဲ့တာလဲမသိဘူး...အသံုးမက်တဲ့ပညာေတြသင္ခဲ့တာေနမွာ...ဒါေလးေတာင္ မွန္ေအာင္မလုပ္ႏိုင္ဘူး"

"ေတာင္းပန္ပါတယ္...ဒီတစ္ခါ မမွားေအာင္လုပ္ခဲ့ပါ့မယ္ မမေလး...သြားခြင့္ျပဳပါဦး"

"ျမန္ျမန္သြားလုပ္..ၿပီးေအာင္လုပ္"

'ဆူး'ကတကယ့္CEOႀကီးျဖစ္ေနၿပီဆိုေတာ့ လွိမ့္ေဟာက္ေနေတာ့တာ။😒

(ကုမၸဏီမွာ ဝန္ထမ္းေတြကအေပၚပိုင္းကိုစပို႔႐ွပ္အျပာနဲ႔ေအာက္ပိုင္းကိုအနက္အျဖစ္Uniformဝတ္ရၿပီး၊CEOျဖစ္တဲ့'ဆူး'ကေတာ့ ဒူးအထိဖံုးတဲ့ဂါဝန္ဒီဇိုင္းလွလွမ်ိဳးစံုကိုဝတ္ပါတယ္။သူမကဂါဝန္ေလးနဲ႔၊အသားေဖြးေဖြးေလးနဲ႔၊႐ုပ္ကေလးကလဲအရမ္းလွကာခ်စ္စရာေကာင္းၿပီး ခါးေအာက္အထိ႐ွည္တဲ့ေျဖာင့္စင္းေနတဲ့ဆံပင္႐ွည္ေလးေတြနဲ႔ မိန္းကေလးလုပ္ငန္း႐ွင္ေတြထဲမွာအလွဆံုးပါ။'လင္း'ကလဲလက္ေထာက္ဆိုေတာ့ Uniformဝတ္စရာမလိုပါဘူး။သူမကေတာ့ မ်ားေသာအားျဖင့္ အက်ႌလက္႐ွည္မ်ိဳးစံုကိုလက္ေခါက္တင္ဝတ္ကာ အက်ႌေအာက္ပိုင္းကိုေဘာင္းဘီထဲထည့္သြင္းၿပီး ေဘာင္းဘီ႐ွည္မ်ိဳးစံုနဲ႔တြဲဝတ္တတ္သူျဖစ္ပါတယ္။အရပ္နည္းနည္း႐ွည္ေတာ့ Bodyကအမိုက္စားနဲ႔ ႏွစ္ခါျပန္ၾကည့္ရေသာေကာင္မေလးပါ။ဆံပင္ကိုအျမဲတမ္းခပ္ေျမာက္ေျမာက္စည္းထားကာ Confident႐ွိတဲ့ခပ္ေခ်ေခ်႐ုပ္ကေလးနဲ႔ဆိုေတာ့ အကုန္လံုးကေႂကြဆင္းၾကတာေပါ့။ဒါေပမယ့္ 'ဆူး'ေ႐ွ႕မွာေတာ့ သူမကယုန္သူငယ္ေလးပါပဲ။ဟိုကမ်က္လံုးေလးနဲ႔ၾကည့္လိုက္ရင္ကို အရည္ေပ်ာ္သြားမတတ္ျဖစ္ရသူပါ။)

ခ်စ္သူ...သိေစ >>{Zaw+Uni}Where stories live. Discover now