Part 6 {Zawgyi}

1K 53 0
                                    

'ဆူး'နဲ႔'လင္း'တို႔၂ေယာက္သည္ တကၠသိုလ္ေက်ာင္းသူႀကီးေတြျဖစ္လို႔ စီးပြားေရးတကၠသိုလ္ကိုအတူတူတက္ေရာက္ေနၾကေလၿပီ။

"လင္းေရ..ျမန္ျမန္လာေတာ့ေလ...အခု တက္,တက္ခ်င္းအခ်ိန္ tutorial႐ွိတဲ့ဟာကို...ေနာက္က်ေနလိမ့္မယ္"

"လာၿပီ.လာၿပီ"

အိမ္ေအာက္ထပ္ကေလွကားရဲ႕ညာဘက္မွာ႐ွိတဲ့ သူမရဲ႕အခန္းထဲမွ'လင္း'အျမန္ထြက္လာသည္။('ဆူး'တို႔ရဲ႕အိမ္က ေအာက္ထပ္မွာအခန္း၂ခန္း႐ွိၿပီး၊ေလွကားရဲ႕ညာဘက္က'လင္း'အခန္း၊ဘယ္ဘက္က'ေဒၚဘုတ္'အခန္းျဖစ္သည္။အေပၚထပ္မွာေတာ့ အခန္း၃ခန္း႐ွိကာ၊'ဆူး'နဲ႔သူမအေဖက တစ္ခန္းစီေနၾကေလသည္။)

"ဘာလို႔ ဒီေလာက္ၾကာေနရတာလဲ"

"လင္း ေရခ်ိဳးတာၾကာသြားလို႔ပါ ဆူးရဲ႕...ေတာင္းပန္တယ္ေနာ္.သြားၾကရေအာင္"

"အခုဆရာမက သူ႔အခ်ိန္ကိုေနာက္က်မွေရာက္ရင္ အခန္းထဲေပးမဝင္ပါဘူးဆိုေန...tutorialမေျဖရေတာ့ရင္ ဘယ္လိုလုပ္မလဲ...ဒီေန႔မွ ကြက္တိႀကီးေနာက္က်ေနရတယ္လို႔"

ႏႈတ္ခမ္းေလးစူပုပ္ကာ 'ဆူး'ကေျပာေနေလသည္။

"ဟုတ္ပါရဲ႕...ေျပာေနၾကာပါတယ္ ဆူးရယ္...လာ.လာ.ျမန္ျမန္သြားၾကမယ္...အခုေနသြားရင္ မွီပါေသးတယ္...ဦးေလးကို ျမန္ျမန္ေမာင္းခိုင္းတာေပါ့"

ေျခေလးေဆာင့္ကာ စိတ္ဆိုးေနတယ္ဆိုတဲ့သေဘာနဲ႔ 'ဆူး'ကအေနာက္ကလိုက္လာသည္။

"ဟင္...မိုးေတြအံု႔ေနတာပဲ..ဒီေန႔ မိုးရြာမယ္ထင္တယ္..ေလေလးလဲ နည္းနည္းတိုက္ေနတယ္...ခဏေလးေနာ္ ဆူး...လင္း အေပၚထပ္ကိုျမန္ျမန္သြားလိုက္ဦးမယ္"

ကားေပၚတက္ေတာ့မည့္ဆဲဆဲ 'လင္း'ကရာသီဥတုအေျခအေနကိုၾကည့္ကာ အိမ္ထဲကိုတစ္ခုခုလုပ္ဖို႔ေျပးဝင္သြားသည္။'ဆူး'က ကားေဘးနားေလးရပ္က်န္ခဲ့ကာ-

"လင္း...ဘာလုပ္ဦးမလို႔လဲ.ေနာက္က်ေနပါၿပီဆိုေနမွ"

"ခဏေလးပါ"

အေပၚထပ္ေလွကားထစ္ေတြေပၚတက္ရင္းနဲ႔ 'လင္း'ကျပန္ေျဖေပးရေသးသည္။

"အဲ့ဒီလင္းဟာေလ...ဘာေတြလုပ္ေနမွန္းကို မသိဘူး...အရမ္းစိတ္ညစ္တယ္...အေပၚထပ္ကိုဘာလုပ္စရာမ်ား႐ွိလို႔ တက္သြားရတာလဲ...tutorial႐ွိပါတယ္ဆို မေျဖေတာ့ဘူးလားမသိ..ေျပာကို မေျပာခ်င္ေတာ့ပါဘူး"

ခ်စ္သူ...သိေစ >>{Zaw+Uni}Where stories live. Discover now