Part 4 {Zawgyi}

1.1K 60 0
                                    

"ဒီမုန္႔က ငါယူမွာ...ေပး..."

"ဒါေပမယ့္ ငါအရင္ဦးထားတာေလ...ဆိုင္ကို ငါအရင္ေရာက္တာ..ၿပီးေတာ့ ငါ့လက္ထဲအရင္ေရာက္ေနၿပီးသားဟာကို နင္ကဇြတ္လုေနတာေလ ဇာျခည္"

"နင့္ဖာသာ ဦးခ်င္ဦး.မဦးခ်င္ေန..ငါနဲ႔မဆိုင္ဘူး...ဒီမုန္႔ကို ငါစားခ်င္တယ္...အဲ့ဒီအတြက္ ငါပဲရရမယ္...ေပး...ငါယူမွာ"

"မေပးဘူးဟာ...အရင္ဦးထားတဲ့သူက ပိုင္တယ္ဆိုတာ နင္မသိဘူးလား"

ေက်ာင္းမုန္႔စားဆင္းခ်ိန္တြင္ 'လင္း'ႏွင့္ 'ဇာျခည္'ဆိုတဲ့ေကာင္မေလးတို႔ အာလူးေၾကာ္မုန္႔ေလး၁ထုပ္ကိုလုေနၾကေလသည္။'လင္း'ကမုန္႔ကိုအရင္ဦးထားၿပီးသားကို 'ဇာျခည္'ကအတင္းလာလုေနျခင္းျဖစ္သည္။(အခုဆို 'လင္း'တို႔ေတြက(၈)တန္းေတာင္ေရာက္ေနၾကေလၿပီ။)

"နင့္လိုအေစခံရဲ႕သမီး.အေစခံအဆင့္က အရင္ဦးထားလဲအလကားပဲ...နင္ ကိုယ့္အဆင့္ကိုယ္မသိဘူးလား...ငါနဲ႔ယွဥ္လုစရာကို မလိုဘူး...ေပးဟာ.."

"လင္း!!!"

တျခားမုန္႔ဆိုင္မွာမုန္႔ဝယ္ၿပီးျပန္လာတဲ့ 'ဆူး'က 'လင္း'ဆီကေနမုန္႔ဇြတ္တင္းလုေနတဲ့ျမင္ကြင္းကိုျမင္သြားၿပီး 'လင္း'အနားအေျပးေရာက္လာေလသည္။

"ဘာေတြျဖစ္​ေနတာလဲ လင္း...ဇာျခည္...နင္ လင္းကိုဘာလုပ္ေနတာလဲ"

"ဘာမွမလုပ္ပါဘူး...ငါ့မုန္႔ကို ေတာင္းေနတာေလ"

"ဘာ နင့္မုန္႔လဲ...ဒါ ငါအရင္ရထားတာ..ငါ့မုန္႔ေလ...လင္းက မုန္႔ကိုအရင္ဦးထားၿပီးသား ဆူးရဲ႕...အဲ့ဒါကို သူကဇြတ္အတင္းလာလုေနတာ"

"ဟုတ္လား လင္း....ဇာျခည္.မုန္႔ကို လင္းအရင္ဦးထားပါတယ္ဆို နင္ကဘာလို႔လုေနရတာလဲ...နင္ဘာျဖစ္ခ်င္ေနတာလဲ.ေျပာ..."

"နင့္ကိုငါ ဘယ္ႏွခါေျပာရမလဲ လင္းလက္ေဝ...နင့္လိုအဆင့္က ဘယ္လိုပဲအရင္ရရ.ငါယူမယ္ဆို ေပးရမွာပဲ...နင္က ကိုယ့္ေနရာကိုယ္ နားမလည္ဘူးထင္တယ္...နင္နားလည္သြားေအာင္ ငါလုပ္ေပးရမွာေပါ့...အန္တီ.သမီး ဒီမုန္႔ကို၁ေထာင္နဲ႔ဝယ္မယ္...သမီးကိုပဲ ေရာင္းမယ္မလား"

"ဟင္...၁ေထာင္နဲ႔ဝယ္မယ္.ဟုတ္လား...သမီးက ေစ်းနည္းတာေလးကို ၁ေထာင္နဲ႔ဝယ္မယ္ဆိုေတာ့ သမီးကိုပဲေရာင္းရမွာေပါ့"

ခ်စ္သူ...သိေစ >>{Zaw+Uni}Where stories live. Discover now