Part 37 {Zawgyi}

786 33 0
                                    

႐ုံးခန္းထဲ'ဆူး'အလုပ္လုပ္ေနစဥ္ 'အိျဖဴ'ေရာက္လာေတာ့ ဧည့္မခံနိုင္ဘဲခဏထိုင္ခိုင္းထားရသည္။ခဏေနေတာ့ သူမရဲ႕အလုပ္ေတြကိုျမန္ျမန္လက္စသတ္ၿပီး ထလာခဲ့သည္။

"Sorryပါ အိျဖဴရယ္...ဧည့္သည္ကိုပစ္ထားသလိုျဖစ္သြားတယ္"

"ရပါတယ္ မမရဲ႕...အိျဖဴကို ဧည့္သည္လို႔မမွတ္ပါနဲ႕...အိျဖဴကသာ ေတာင္းပန္ရမွာ..မမကို လာရႈပ္ေနမိတယ္"

"မမက ရပါတယ္..အိျဖဴလာလို႔ ေပ်ာ္ေတာင္ေပ်ာ္ေသးတယ္...အိျဖဴက ဒီကိုဘာရွိလို႔လဲ...သပ္သပ္အလည္ပဲလား..အလုပ္အတြက္လား"

"အိျဖဴ ဆိုင္ခန္းျပင္ဆင္ေနတာခဏၾကည့္ရင္း မမကိုသတိရလို႔ဝင္လာတာ...အလည္လာတာေပါ့...ဒါနဲ႕ မလင္းလက္ေကာမေတြ႕ဘူးေနာ္"

"အင္း.ဟုတ္တယ္...လင္းက ပစၥည္းအသစ္ေတြေရာက္လို႔ ဂိုေထာင္ကိုပစၥည္းစစ္ဖို႔သြားတယ္"

"ေအာ္...မမတို႔၂ေယာက္က အရမ္းလိုက္တာပဲ.သိလား...မမက သူနဲ႕လိုက္သြားတာေတာ့မဟုတ္ဘူး...ဟိုမွာ တျခားသူေတြနဲ႕ေပ်ာ္ေနရင္ ဘယ္လိုလုပ္မလဲ"

"မမက ကိုယ့္အလုပ္ေတြရွိေသးတယ္ေလ...ၿပီးေတာ့ လင္းမွာမမရွိၿပီးသားပဲ..တျခားသူေတြနဲ႕ ေပ်ာ္မွာမဟုတ္ဘူး...မမက အရမ္းစိတ္ဆိုးတတ္တာမို႔လို႔ လင္းက တျခားသူေတြနဲ႕ဆို မိနစ္ပိုင္းထက္ပိုစကားမေျပာဘူးရယ္"

"ေျပာလို႔ရမလား မမရဲ႕...အဲ့ဒါက မမေရွ႕မွာမို႔လို႔ျဖစ္နိုင္တာပဲ..အရမ္းစိတ္ခ်မထားနဲ႕ေလ...ကြယ္ရာမွာ ကဲေနတာလဲျဖစ္ခ်င္ျဖစ္မွာ...လူေတြဆိုတာ လုံးဝယုံလို႔မရဘူး...ကိုယ့္ဒူးကိုယ္ေတာင္ ယုံလို႔မရတာ.သူစိမ္းဆို ေျပာမေနနဲ႕ေပါ့"

'အိျဖဴ'က လုံးဝေသခ်ာႀကီးေျပာေနေတာ့ 'ဆူး'မွာသံသယေလးဝင္လာကာ ၿငိမ္က်သြားရွာသည္။

"အိျဖဴက ကိုယ္ေတြ႕ေတြမို႔လို႔ေျပာျပတာေနာ္...အိျဖဴက ဘာလို႔ဘုန္းကိုကိုအေျဖျပန္မေပးေသးတာလဲဆိုတာ အေၾကာင္းရင္းရွိတယ္ မမရဲ႕...အိျဖဴလဲ မမလိုပဲ သူ႕ကိုအရမ္းယုံၾကည္ထားခဲ့တာ...ဒါေပမယ့္ ဒင္းကယုံၾကည္မႈကို အလြဲသုံးစားလုပ္တယ္ေလ...တစ္ေန႕ေပါ့.အိျဖဴက သူဖုန္းသုံးေနတုန္း ယူၾကည့္ခ်င္စိတ္ေပါက္လာတာနဲ႕ ယူၾကည့္လိုက္တာ...အစကေတာ့ အေၾကာက္အကန္ကို မေပးဘူးဆိုၿပီးလုပ္ေနတာ...သူအဲ့လိုလုပ္ေတာ့ အိျဖဴကပိုေတာင္ၾကည့္ခ်င္သြားၿပီး လုပါယူလိုက္တယ္ေလ...အဲ့ဒီအခ်ိန္မွာ ဘာေတြ႕တယ္ေအာက္ေမ့လဲ မမရယ္"

ခ်စ္သူ...သိေစ >>{Zaw+Uni}Where stories live. Discover now