Part 35 {Unicode}

2.1K 146 1
                                    

"​ဒေါက်​...​ဒေါက်​..."

အလုပ်​သွားရန်​ မှန်​တင်​ခုံ​ရှေ့တွင်​ 'ဆူး'ဖြီးလိမ်းပြင်​ဆင်​​နေတုန်း တံခါး​ခေါက်​သံ​ပေါ်လာသည်​။ဝင်​လာတဲ့သူက တခြားသူမဟုတ်​ပါဘူး၊'လင်း'ပါ။

"ဆူး....လင်း ​ပြောစရာ​လေးရှိလို့...အခန်းထဲ ဝင်​ခဲ့ပြီ​နော်​"

​ပြောရင်းနဲ့ 'လင်း'က ခုတင်​ဖျားနားမှာဝင်​ထိုင်​လိုက်​သည်​။ခုတင်​က မှန်​တင်​ခုံနဲ့ကပ်​လျက်​ဆို​တော့ 'ဆူး'ထိုင်​​နေတဲ့နားကပ်​လျက်​က ခုတင်​​ဖျား​​နေရာ​လေးမှာထိုင်​လိုက်​တာပါ။

"ဝင်​ခဲ့​ပေါ့...အခန်းထဲဝင်​တာများ ခွင့်​တောင်း​နေရ​သေးလား...​ပြော..ဘာ​ပြောစရာရှိလို့လဲ"

"တခြား​တော့ မဟုတ်​ပါဘူး...ဟိုဟာ​လေ...ဆူး ​ပြောထားတယ်​မဟုတ်​လား...လင်း​ပေးခဲ့တဲ့လက်​​ဆောင်​​တွေကို သိမ်းထားတယ်​လို့​လေ"

"အင်း​လေ...မယုံလို့လား...သိမ်းထားပါတယ်​ဆို"

"မဟုတ်​ပါဘူး...မယုံလို့ မဟုတ်​ဘူး..အဲ့ဒါ လင်း​တောင်းဆိုချင်​တာ​လေးရှိလို့...လင်း​ပေးခဲ့တဲ့ထဲမှာ နာရီ​လေးပါတယ်​​လေ...အဲ့ဒီနာရီ​လေး ပတ်​ပါလားလို့​ပြောချင်​လို့...လင်းက​လေ..ဆူးက ကျန်​တဲ့ဟာ​တွေမဝတ်​မစား​ပေမယ့် နာရီ​တော့အမြဲပတ်​​တော့ နာရီ​လေးကို​မွေး​နေ့လက်​​ဆောင်​အဖြစ်​ဝယ်​​ပေးလိုက်​တာ...အရင်​တုန်းက စိတ်​ဆိုးပြီးမပတ်​​ပေမယ့် အခုပတ်​​ပေးပါလားဟင်​"

"ဘာလို့လဲ...အခုမှ လာပြီးပတ်​ခိုင်း​နေတယ်​"

"ဘာရယ်​​တော့ မဟုတ်​ပါဘူး...ကိုယ်​ဝယ်​​ပေးထားတဲ့နာရီ​လေးကို ကိုယ့်ချစ်​သူကိုပတ်​​စေချင်​တာ​ကြောင့်ပါ...​နော်​...လင်းက လင်းဝယ်​​ပေးခဲ့တဲ့လက်​​ဆောင်​​လေး​တွေကို ဆူးသုံးတာအရမ်းမြင်​ချင်​ခဲ့တာ...​တောင်​ကြီးတုန်းက ပုဝါ​လေးပတ်​ထားတုန်းကဆို လင်းအရမ်း​ပျော်​တာပဲ...လင်းရဲ့လက်​​ဆောင်​​လေးကို မှတ်​မှတ်​ရရအသုံးပြု​ပေးလို့​လေ"

"လက်​​ဆောင်​လေးကိုများ ဖြစ်​ပျက်​​နေတာပဲ..အင်းပါ.အင်းပါ...သုံး​ပေးမယ်​.သိလား...အခုပဲ လင်း​ပေးတဲ့နာရီပတ်​လိုက်​မယ်​...ဒီ​လောက်​​တောင်​ ဖြစ်​တာ...နာရီမပျက်​မချင်းကို လင်း​ပေးတဲ့နာရီပဲပတ်​မယ်​...​ကျေနပ်​ပြီလား"

ခ်စ္သူ...သိေစ >>{Zaw+Uni}Where stories live. Discover now