Kemudian dia terus menikam pada dada bayi tersebut. Bayi itu pada mulanya bising tetapi selepas itu,dia terus diam dengan lemah. Akhirnya bayi itu pulang ke pangkuan tuhan.....Aku akhirnya menangis menahan sebak apabila melihat bayi yang tidak bersalah itu dibunuh dengan kejam.
Bayi itu tidak sepatutnya diperlakukan sebegitu sekali. Mayat yang aku temui tadi tu pun terlintas pada fikiran aku. Adakah itu perbuatan terkutuknya? Memang sah lagi kalau bukan dia! Aku menanam rasa benci,takut dan meluat terhadapnya!!! Aku mesti keluar dari sini supaya aku dapat melaporkan perbuatan terkutuknya pada pihak polis nanti.
Dave mula merobek kulit bayi itu dengan kasar hingga menampakkan bahagian peparunya. Dia meratahkan tulang rusuk bayi itu dan mengambil jantungnya. Seram!!!! Perbuatan setan apakah ini!!!
Kemudian tanpa berlengah lagi dia terus memakan jantung bayi tersebut dengan lahapnya. Aku segera menutup mata kerana tidak sanggup lagi melihatnya. Dia bukan manusia!!!BUKAN MANUSIA!!! Manusia manakah yang sanggup memakan sesama manusia?!Aku tanpa berlengah lagi terus mengesot dengan cepat untuk mencari jalan keluar. Bukannya apa,takut aku yang jadi mangsanya kelak! Tidak semena-mena kaki aku terhentak pada dinding besi itu. Alamak!!! Aduh,macamana ni?! Kalau dia dengar habislah aku!!! Aku terus mengesot dan mengesot tanpa berputus asa.
Dan akhirnya aku terjumpa jalan keluar! Tapi betulke itu jalan keluar? Apa-apa pun aku mesti keluar dari laluan ini. Selepas itu aku membuka pintu laluan udara dihadapanku dengan menggunakan pisau. Macam biasa, selepas aku berjaya membukanya, aku mengeluarkan badan aku kerana tidak tahan meniarap.
Tapi malangnya,ini bukanlah jalan keluar! Tapi tempat ini seperti ruang bawah tanah. Tiada lagi dinding besi. Yang ada cumalah tanah sahaja di sekeliling aku. Aku ternampak seperti ada kereta di hujung sana. Dan tangga laluan kereta menuju ke arah atas. Aku masih lagi tidak nampak awan. Di hadapan laluan kereta terdapat pagar besi yang menghalang jalan keluar. Jalan keluar itulah menuju ke daratan!!!
Aku terdengar bunyi tapak kasut dibelakang ku. Jangan-jangan...
YOU ARE READING
𝑺𝑬𝑹𝑰𝑬𝑺 1: 𝑫𝑰𝑨 𝑳𝑬𝑳𝑨𝑲𝑰 𝑷𝑺𝑰𝑲𝑶🚫(𝙲𝙾𝙼𝙿𝙻𝙴𝚃𝙴)
HorrorKisah seorang perempuan bernama LANA LYNNE terpaksa mengharungi dugaan untuk berhadapan dengan lelaki bernama DAVIS MAXWELL yang kejam,gila,psiko dan kanibal. Hidupnya mula berubah 360° apabila menjadi mangsa culikan oleh lelaki iblis itu. "Aku saya...