BAB 45

8K 224 4
                                    

Lana POV

Bodoh!Babi!Sial!

Kau lelaki tak guna!

Pergi mampuslah setan!

Sudah berhabis-habis makian yang ku hamburkan padanya. Aku benci hidup aku! Kalau boleh biarlah aku mati sahaja daripada hidup dengan jantan lakhanat tu!

Tak guna! Tak guna

Aku masih lagi dalam keadaan yang tidak bermaya. Dengan keadaan berbogel dan tubuh yang dipenuhi dengan kesan libasan dan love bite.

 Dengan keadaan berbogel dan tubuh yang dipenuhi dengan kesan libasan dan love bite

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Aku benci semua ini! Benci!!

****

Dave yang sedang memberikanku suapan,aku buat tidak endah padanya.
Sakit hati pula apabila menatap wajah sial itu.

"Makanlah sayang..." Katanya dengan lembut

"Pergi matilah makanan tu!!!" Aku mengherdiknya sambil menolak pinggan yang dipegangnya hingga jatuh berderai di bawah lantai. Dave yang terkejut tiba-tiba pada mulanya terus merenungku dengan tajam sambil mencengkam wajahku dengan kuat.

"Kau ni memang nak mampus ya!! Aku dah layan kau baik-baik selama ni dan layanan tahi ini yang kau bagi dekat aku!!! Kau ni memang tak reti bersyukur lah!!!" Katanya lalu menepis wajahku dengan kuat dan meninggalkan tempat ini sambil menghempas pintu itu dengan kuat.

Aku memegang wajahku yang sakit akibat dicengkam kuat tadi.

Ya tuhanku,aku memang tidak mampu lagi untuk meneruskan hidup seperti ini. Aku harus berbuat sesuatu!!

*****
Lana POV

Jam menunjukkan 2.45 pagi

Aku mengambil sebuah tali di dalam almari.
Kemudian aku mengikatnya pada sayap kipas siling. Pada waktu itu fikiranku kosong dan melayang entah kemana. Aku sendiri tidak sedar dengan apa tindakan yang sedang aku lakukan.

Aku tahu perbuatanku ini sungguh melakhanat pada tuhan. Tapi apakan dayanya kalau batinku menjerit-jerit untuk meneruskannya. Dan inilah penentuan hidupku. Segala-galanya akan berakhir sampai disini.

Ampunkan dosa aku ibu,ayah. Kerana anakmu ini bakal mengecewakan hati kalian berdua. Biarlah anakmu ini pergi jauh bersama sebuah penderhakaan dan hati yang lara.

Kerana hari esok mungkin aku tidak lagi berpijak pada bumi yang nyata. Selamat tinggal semua.

Kemudian aku berdiri di atas katil dan meletakkan kepalaku pada ruang antara gegelung tali itu yang berbentuk bulat diikat bersama dengan kipas siling. Dan ini sudah tiba masanya untuk aku lenyap dari muka bumi ini. Maafkan aku....

 Maafkan aku

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
𝑺𝑬𝑹𝑰𝑬𝑺 1: 𝑫𝑰𝑨 𝑳𝑬𝑳𝑨𝑲𝑰 𝑷𝑺𝑰𝑲𝑶🚫(𝙲𝙾𝙼𝙿𝙻𝙴𝚃𝙴)Where stories live. Discover now