Dave POV
Dihadapanku kini terdapat 4 orang manusia dengan keadaan yang terseksa. Kebanyakannya tubuh mereka telah aku pukul,cakar dan libas sana-sini hingga meninggalkan kesan luka dan parut yang sangat teruk. Mata mereka telah ku cungkil kerana ingin mengelakkan mereka lari daripadaku.
Mulut mereka juga telah aku jahit untuk mengelakkan mereka daripada membuat sebarang bunyi. Mereka ini adalah bakal taruhan aku dalam melaksanakan upacara ritual.
Aku meletakkan mereka dalam garisan bulatan iaitu simbol santanism.
Kemudian aku membacakan beberapa jampi sambil berpusing-pusing di sekeliling bulatan tersebut. Selepas habis membaca jampi,aku mencapai sebilah pisau dan menuju ke arah mereka.
Dengan senyuman psikoku,aku terus menikam perut mereka dan mengambil sebuah jantung setiap daripada mereka. Kemudian aku meratahnya dengan lahap sekali keempat-empatnya tanpa meninggalkan sebarang sisa. Mayat mereka yang dibiarkan bergelimpangan itu aku humbankan ke dalam mesin pengisar daging.
Selepas mayat mereka dikisar dengan sadis sekali. Aku menghantar hasil kisaran tersebut di bilik penyimpanan banduan iaitu hasil culikkanku. Mereka yang kelihatan kelaparan sekali melahap makanan tersebut dengan rakus sekali setelah aku campakkan ke arah mereka. Mereka semua adalah bakal dijadikan santapan harianku.
Aku mula merasakan sesuatu aura yang mula mendekatiku. Aura tersebut sangat kukenal dan mula mengingatkan aku pada seseorang. Seseorang yang sangat kurindui.
Lana...I got you...
****
Lana POVMataku ralit memandang Nenek Narsisa yang sedang melakukan sesuatu. Iaitu membuat air sihir. Nenek Narsisa membubuhkan sesuatu bahan yang asing ke dalam sebuah tembaga yang besar. Kemudian menuangkan sesuatu cecair berwarna ungu cair. Bau yang terhasil daripada tembaga itu membuatkan aku loya kerana baunya sangat busuk pada mulanya kemudian lama-kelamaan bau busuk itu bertukar menjadi tawar.
Fikiranku mula mengingatkan peristiwa dimana budak lelaki misteri itu memberiku sebuah botol berisi cecair ungu yang kelihatan sangat serupa dengan cecair yang diolah oleh Nenek Narsisa demi menyelamatkanku daripada Dave si setan itu walaupun pada mulanya aku berasa ragu-ragu dengan keajaibannya.
Tak sangka wujud juga benda ajaib ni. Mana tahu lepas ni aku terjumpa lubang besar lepastu terjatuh kat sana dan akhirnya aku bertemu dengan dunia ghaib macam cerita Alice in Wonderland. Ha..ha..ha..macam-macam pula imaginasiku ini.
Tiba-tiba,Nenek Narsisa memberiku secawan air sihir berwarna ungu yang baru sahaja dia buatkan tadi. Tapi kenapa? Belum sempat aku meminumnya tiba-tiba rumah Nenek Narsisa bergoyang secara tiba-tiba seolah-olah ribut kuat menggoyangkan rumah ini. Apa dah jadi ni?
Kemudian aku terlihat sesusuk tubuh datang secara mengejut dari depan pintu. Pintu tersebut habis diterajang olehnya sehingga tercabut. Posisi badanku dan Nenek Narsisa mula tidak stabil akibat kesan daripada momentum angin itu. Begitu juga dengan koleksi barangnya yang habis pecah berderai di atas lantai.
Susuk tubuh tersebut sangat kukenal dan orang itu adalah jantan jahanam iaitu Dave.
Mata Dave yang kelihatan sangat menakutkan bersama saiz badannya tiba-tiba berubah menjadi saiz besar. Suami aku ke ni?Kemudian Dave melompat seolah-seolah lompat katak ke arah Nenek Narsisa dan mula mencekiknya dengan kuat. Aku yang melihat adegan itu mula membuntangkan mata.
"Lepaskan aku!!!" Jerit Nenek Narsisa
"Ha!ha!ha..kau ingat aku tak tau ke yang engkau sebenarnya letakkan pendinding kat badan isteri aku kan!!! Kau dengan cucu sial kau tu patut sama-sama mati!!!" Kata Dave
"Isteri kau..." Kata Nenek Narsisa perlahan lahan sehingga menghembuskan nafas terakhirnya akibat cekikan dari Dave yang sangat kuat sehingga wajah Nenek Narsisa biru dibuatnya. Jahanam betul lelaki ni!!
Aku mula menjerit terpekik-pekik untuk menghentikan perbuatan Dave yang berupa seperti perangai syaitan lakhanat.
"Bodoh!! Lepaskan dia!!! Dia tak bersalah sial!!!" Pekikku terhadap Dave
Kemudian Dave melepaskan cengkamannya pada leher Nenek Narsisa di bawah lantai dan mula merenungku dengan pandangan tajam. Dia mula menuju ke arahku dan mencengkam leherku pula. Mataku lama kelamaan menjadi kabur sehinggalah gelap...
****
Kelihatan sebuah bilik dengan adanya dua susuk tubuh. Dindingnya pula dipenuhi beratus gambar seseorang wanita yang sangat cantik berserta dengan tulisan berdarah "LANAKU SAYANG"
Lana kelihatan lemah di atas katil dengan keadaanya tanpa seurat benang dan badannya penuh dengan kesan lebam dan lovebite.
Dave yang duduk di atas sofa merenungnya sinis sambil menghembuskan asap rokok. Terdapat banyak kepulan asap rokok memenuhi ruangan bilik itu.
Esakan sayup-sayup daripada Lana langsung tidak dihiraukan. Dave melebarkan senyuman psiko.
"Aku dah cakap jangan lari daripada aku buat kali kedua tapi kau masih juga taknak dengar. Tanggunglah sendiri akibatnya!!!" Tengkingnya.
Dave bangkit dari sofa dan membaling puntung rokok entah kemana lalu berdiri tegak dihadapan Lana yang sedang berpeluk tubuh dengan keadaan menggigil.
Lelaki berpenyakit mental itu melepaskan pakaiannya satu demi satu dan membongkok ke arah Lana. Dave mengeluskan pipi isterinya dengan perlahan sekali lalu menindih badan isterinya yang tercinta itu.
"I love you bitch..." Katanya dengan perlahan
Kedengaran suara tangisan dan desahan bercampur-baur memenuhi ruangan bilik itu....
YOU ARE READING
𝑺𝑬𝑹𝑰𝑬𝑺 1: 𝑫𝑰𝑨 𝑳𝑬𝑳𝑨𝑲𝑰 𝑷𝑺𝑰𝑲𝑶🚫(𝙲𝙾𝙼𝙿𝙻𝙴𝚃𝙴)
TerrorKisah seorang perempuan bernama LANA LYNNE terpaksa mengharungi dugaan untuk berhadapan dengan lelaki bernama DAVIS MAXWELL yang kejam,gila,psiko dan kanibal. Hidupnya mula berubah 360° apabila menjadi mangsa culikan oleh lelaki iblis itu. "Aku saya...