BAB 31 🚫

16.9K 308 18
                                    

Orang itu adalah....

Dave

Mataku membuntang apabila melihat ke arahnya. Macamana anak setan ni boleh ada kat sini?!

Bodoh,anjirr,gila,babi dan itu sahaja yang mampu aku carut

Dia memandangku dengan senyuman psiko di sebalik wajah tampan itu. Dia mula melonjak ke arahku dengan perlahan-lahan...

"Kau buat apa kat sini setan?!" Kataku

"Dah pandai menyumpah nampak..."katanya

"Keluar dari sini setan!! Aku nak bebas bodoh!! Bebas babi!! Apahal kau ni setan sangat ha?!!!" Kataku dengan menghamburkan segala-galanya

Dia memandangku dengan senyuman mengejek.

"Aku nakkan kaulah sundal!!! Mana kau pergi ha bitch?!! Aku sayangkan kau dan cintakan kau sial!!! Apahal kau buat aku macamni perempuan sundal?!! Hidup kau cuma bergantung dengan aku la sial!! Hidup aku kosong tanpa kau bodoh!!" Katanya yang menghamburkan segala perasaan amarahnya.

"Kau setan,babi,lakhnat. Sapa engkau untuk menentukan hidup aku. Suka hati akulah nak buat apa setan!!! Life aku, aku punya pasallah bro!!" Kataku

"Dah pandai melawan eh kau, mana ayat saya awak? Dah hilang? Dah buang kat tepi sungai ke? Dah makin berani kau nak cakap kasar dengan aku ye?" Katanya dengan sinis

"Suka hati mak nenek akulah nak cakap apa. Kau siapa nak halang aku ha sial. Tak cukup kau nak seksa aku 2 tahun yang lepas lepastu kau nak seksa aku lagi tahun ni? Pergi matilah bodoh!!" Kataku

Dia yang kelihatan sedang beremosi bak pesakit mental sejurus itu membaling segala barang aku yang terdapat dalam bilik aku.
Aku terkejut dengan kelakuannya yang agresif itu.

Selepas itu dia lantas menindih badanku di atas katil dan mencapai tali di sebelahku. Dia mengikat tanganku di bahagian tiang katil di atas ku. Aku menjerit meronta-ronta melepaskan diri.

"Lepaskan aku babi sial!!" Kataku

Dia segera membuka pakaianku tanpa rasa belas kasihan sehingga aku bertelanjang bulat tanpa seurat benang. Dia juga membuat perkara yang sama dan kami berdua sama-sama berbogel di atas katil. Aku dapat melihat setiap inci badan sasanya dan menampakkan tatu pada bahagia badannya.

Aku hanya mampu mengeluarkan air mata dan tidak berdaya untuk menentang. Dan ini adalah kali kedua aku diperlakukan begini. Aku pasrah dan hanya mampu meminta tolong dalam hati.

Dia yang kelihatan seorang mental dan bernafsu kuda itu terus mencium leherku dan menghisapnya sepuas-puasnya. Dia melakukan perkara jahil itu di setiap leher,wajah dan bibirku sehingga puas.

Selepas itu dia beralih pada payudara ku dan menghisapnya sekuat-kuatnya dan hampir sahaja mengeluarkan darah. Aku menangis akibat menanggung kesakitan.

Selepas beberapa minit, dia lantas beralih pada bahagian bawahku iaitu vulva ku. Dia bermain lidah pada bibir farajku. Aku mengeliat geli kerana perbuatannya menaikkan rangsanganku terhadap seks. Sejurus itu dia lantas sahaja menghisap sehingga air klimaks aku pun dihisap sehabis-habisnya.

Dia kembali memandang wajahku yang kelihatan pucat dan penuh dengan air mata lalu tersenyum sinis ke arah ku. Dia mengusap pipiku perlahan-lahan.

"Aku sayangkan kau Lana. Kalau boleh aku nak kita berdua nikmati sepuas-puasnya malam yang indah ini. Lana jadi milik Dave, dan Dave pun jadi milik Lana. Biar kita berdua sahaja yang akan menikmati betapa indahnya sebuah percintaan. Aku nak kau rasa sepuas-puasnya cinta yang ingin aku berikan pada kau..."Katanya lalu mengusap peha putihku

𝑺𝑬𝑹𝑰𝑬𝑺 1: 𝑫𝑰𝑨 𝑳𝑬𝑳𝑨𝑲𝑰 𝑷𝑺𝑰𝑲𝑶🚫(𝙲𝙾𝙼𝙿𝙻𝙴𝚃𝙴)Where stories live. Discover now