Davis berlalu ke arah pintu dan dibukanya perlahan. Di sana terdapat banyak penjara dimana ada 8 penjara di sana.
Setiap penjara tersebut ada 5 orang mahupun perempuan dan lelaki. Tetapi mereka dalam keadaan bogel dan kusut masai. Ada orang yang sedang menggigil ketakutan kerana takut sekiranya diapa apakan oleh Dave.
Sebelum ini Dave ada memberi amaran kepada mereka sekiranya mereka menjerit ataupun membuat sesuatu tindakan yang kurang digemari oleh Dave, maka mereka akan menjadi habuan Dave. Dave mendekati satu tong besar berwarna hitam lalu dibukanya. Didalamnya terdapat campuran isi cebisan otak,usus,jantung dan organ yang lain.
Kesemuanya dimiliki oleh manusia dan haiwan. Davis mencapai satu mangkuk kecil dan meletakkan beberapa cebisan tadi kedalam mangkuk tersebut. Mangkuk tersebut diedarkan ke satu penjara dan dia memaksa mereka untuk memakan organ tersebut. Mereka akur dengan lemah dan memakannya dengan lemah. Jika mereka menolak,Dave akan membunuh mereka dan mengeluarkan organ mereka sebagai makanan kepada banduan yang lain. Sebenarnya mereka semua ini adalah mangsa culik Dave pada bulan yang lalu.
Dah lama Dave melakukan kegiatan ini tanpa diketahui polis. Dave mengambil cebisan organ-organ dalam tong tadi dan diberikan setiap penjara yang lain. Ada yang makan dengan perlahan dan ada yang makan dengan rakus kerana tidak sanggup menahan kelaparan. Dave menyintai setiap penjara untuk melihat mereka sama ada mereka akan makan ke tidak. Sedikit cebisan tidak boleh ditinggalkan!!!
"Tak lama lagi korang akan jadi makanan aku..." Dia mula mengeluarkan senyuman yang menakutkan.
Kemudian Dave segera keluar dari tempat tersebut dan menguncinya.
Sebab itulah dia lebih menyukai rumah bawah tanah kerana dia mudah untuk melakukan kerja-kerjanya yang terkutuk itu.
Siapa sebenarnya Dave? Nanti kita akan tahu jawapannya
YOU ARE READING
𝑺𝑬𝑹𝑰𝑬𝑺 1: 𝑫𝑰𝑨 𝑳𝑬𝑳𝑨𝑲𝑰 𝑷𝑺𝑰𝑲𝑶🚫(𝙲𝙾𝙼𝙿𝙻𝙴𝚃𝙴)
TerrorKisah seorang perempuan bernama LANA LYNNE terpaksa mengharungi dugaan untuk berhadapan dengan lelaki bernama DAVIS MAXWELL yang kejam,gila,psiko dan kanibal. Hidupnya mula berubah 360° apabila menjadi mangsa culikan oleh lelaki iblis itu. "Aku saya...