Dave POV
Mana kau Lana? Mana kau pergi selama ni? Aku rindukan kau bodoh! Kenapa kau tinggalkan aku macamtu je?
Aku dah bagi segala-galanya kat kau. Tapi, kau rupanya masih menyimpan niat untuk larikan diri daripada sangkar bawah tanah aku. Aku tak tau bagaimana semudah tu sahaja kau larikan diri dari tempat aku. Sedangkan aku dah pasang banyak perangkap di sekeliling tempat tu dan itu adalah perkara yang sangat mustahil untuk kau loloskan diri.
Aku sayangkan kau perempuan betina!! Mana kau pergi ha. Jadi selama ni sia-sia jelah aku stalker kau dari kecik tapi satu pun aku tak dapat apa dari kau. You just wasting my time you fucking bitch!!!!!
Aku rindu bau kau
Aku rindu belaian pada badan kau
Aku rindu sentuhan kulit kau
Aku rindu hisapan cecair dari tubuh kau
Aku rindu wajah comel kau
Aku rindu pandangan mata kau
Aku rindu aura kau
"Dan aku rindu segala-galanya pasal kau bitch!!!!"
"Kau bodoh!!!"
"Kau dah buatkan aku tergila-gilakan kat kau sundal!!!"
"Dave sayang Lana. Sayang sangat... Dave tahu yang Lana pun sayangkan Dave. Tapi kalau Lana sayangkan Dave, kenapa tinggalkan Dave?!!! Kenapa bodoh!!!!" Herdiknya
Dave yang sejak dari tadi memeluk erat patung yang boleh dikatakan agak menakutkan itu terus sahaja memandang tajam ke arah mata patung yang hampir tercabut itu lalu memukulnya dengan perasaan geram yang membuak-buak.
Dia menjerit bagai orang kerasukan dan lantas itu Bella menujahi pintu biliknya dan menghentikan perbuatannya yang berada di luar kawalan.
"Sabar..tuan, tuan tak boleh macamni nanti tuan akan terus membuatkan emosi tuan menjadi semakin parah. Tuan tidur dulu ya.." Pujuk Bella
"Aku peduli apa Bodoh!!!Bitch!!! Apa yang aku nak sekarang ni adalah LANA,faham!!
Aku nak Lana lah bodoh,setan,babi!!! Kalau kau nak emosi aku stabil!!! Kau kena bawa aku jumpa Lana, Sundal!!!HA!HA!HA!" Ketawanya tidak betah seperti seseorang yang sedang mengalami gangguan mental."Tuan, saya boleh sahaja bawakan perempuan yang tuan inginkan ke sini. Tapi masalahnya tuan tak pernah pun tunjukkan wajah perempuan itu pada saya. Macamana saya nak cari dia kalau rupa wajah pun saya
tak tau" Kata BellaSejujurnya Bella ada menyimpan sedikit perasaan kepadanya sepanjang melayan karenahnya. Tapi dia kecewa, bukankah dia selalu berada di sisi Dave? Mengapakah wanita itu selalu berada di hatinya? Kalau perempuan itu ditakdirkan bersama dia, biar jelah dan mungkin jodohnya bukan untuk tuannya.
"Kau ni banyak songehlah bodoh!!" Herdik Dave
Dave lantas membuka laci di sebelahnya dan menghulurkan gambar tersebut pada Bella. Bella yang memandang ke arah gambar tersebut terus berkerut seribu dahi.
Lana...sahabatku? Apakah hubungannya dengan majikan aku?
"Kau dah janjikan? Kalau macamtu blah dari bilik aku dan cari dia sampai cepat. Go!!!" Katanya lalu merebahkan dirinya pada katil dan mencapai selimut.
Bella hanya memandangnya dengan pandangan kosong dan terus melangkah keluar dari bilik itu.
YOU ARE READING
𝑺𝑬𝑹𝑰𝑬𝑺 1: 𝑫𝑰𝑨 𝑳𝑬𝑳𝑨𝑲𝑰 𝑷𝑺𝑰𝑲𝑶🚫(𝙲𝙾𝙼𝙿𝙻𝙴𝚃𝙴)
TerrorKisah seorang perempuan bernama LANA LYNNE terpaksa mengharungi dugaan untuk berhadapan dengan lelaki bernama DAVIS MAXWELL yang kejam,gila,psiko dan kanibal. Hidupnya mula berubah 360° apabila menjadi mangsa culikan oleh lelaki iblis itu. "Aku saya...