BAB 40 🚫

14.2K 259 4
                                    

"Saya nak cerai daripada awak." Kataku dengan tergugup kencang

Dave yang mendengar kataku tadi spontan melihat ke arahku dengan perasaan tidak puas hati.

"Saya taknak terlibat dengan perbuatan syaitan awak dan benarkan saya untuk tentukan hidup yang terbaik buat saya." Kataku lagi

"Tapi masalahnya kau ni isteri aku bodoh!!! Kau ingat aku nak senang-senang ke lepaskan kau?! Sampai mati pun aku sekali-kali takkan biarkan kau jauh dari hidup aku!! Yang menentukan sama ada kau berhak dicerai atau tidak,semua keputusan tu aku seorang sahaja yang berhak menentukannya!!" Ujarnya dengan tegas

"Kalau awak nak saya selama-lamanya dengan awak,awak kena berubah dari sekarang dan hentikan semua perbuatan terkutuk ni." Kataku

"No!!! Aku takkan sesekali tinggalkan agama aku dan ini adalah life aku buat selama-lamanya.." Katanya

"Kalau macamtu ceraikan saya dan awak boleh pergi dengan dunia jahanam awak dan saya akan berpihak pada ajaran yang baik sahaja." Kataku

"Berapa kali aku nak kata berhenti sebut perkataan cerai you fucking bitch!!!! Kau akan ikut kemana sahaja aku pergi dan selama-lamanya kau tak boleh lari daripada aku!!! Ha!!ha!!ha!!" Katanya sambil menyeringai kuat.

Dave tanpa membuang masa terus beralih keluar daripada pintu itu dan meninggalkan aku seorang dalam keadaan tubuh yang terikat pada katil.

"Lepasakan aku bodoh setan!!!!" Laungku dengan kuat.

Aku mengalirkan air mata dan berharap agar dapat bebas daripada neraka ini buat kali kedua..

*****

Aku yang sedang diulit mimpi yang indah tiba-tiba merasakan pipiku dielus lembut oleh seseorang. Aku membuka mataku dengan perlahan dan terlihat Dave sedang merenungku dengan senyuman yang sukar untuk ditafsirkan.

"Makan ya sayang, lepas makan nanti abang akan mandikan sayang selepas ni." Katanya

Aku melihatnya dengan terkebil-kebil sejak dari tadi. Dave membetulkan posisiku agar senang untuk menyuapkanku makanan lalu mengambil mengambil pinggan yang tersedia di atas meja. Aku hanya membuka mulut sahaja sebaik sahaja Dave menyuapkanku makanan suapan demi suapan. Aku memang tidak boleh mengelak kerana perutku dari tadi tidak berhenti berkeroncong kuat.

Selepas habis sesi mengisi perut. Dave terus membuka ikatan pada tubuhku dan membuka pakaianku satu demi satu. Aku berasa malu dengan perlakuannya itu dan apakan daya jikalau dia adalah suami sah aku. Sebaik sahaja aku sudah terlanjang bulat dihadapannya,dia terus mengendongku ke arah bilik air.

Aku tidak mengerti mengapa dia harus mengurusku sebegini dan aku bukannya cacat pun nak berbukak,mandikan apa endah. Yang aku paling pelik kenapa aku dari tadi diam seolah-olah orang bisu. Suara mana suara, apesal macam terkunci semacam je.

****

Dave meletakkanku di tab mandi dan dia juga turut melucutkan pakaiannya di hadapanku. Aku mengalih ke arah lain kerana tidak sanggup melihat badannya yang sasa lagikan menggoda. Ceh memuji suami lah pulak!! Biarlah suami aku,bukannya suami orang lain pun.

Dia duduk berhadapan denganku di dalam tab mandi. Pancuran air dibuka dan Dave menggosok seluruh badanku menggunakan sabun sebelum menggosok pada badannya semula. Sumpah aku tak tau kenapa dia buat aku macamni seolah-olah aku ni sedang lumpuh. Aku hanya membiarkan sahaja setiap gosokkan lembutnya pada tubuhku. Dia menggosok dari atas sampai ke bawah. Yang membuatkan pipiku merah adalah bahagian sensitif seperti payudara dan dicelah kelengkangku dia turut berbuat sedemikian. Kadang-kadang ada juga aku terdesah sedikit dengan perbuatannya itu dan cepat-cepat berhenti kerana takut jikalau dia memikirkan bukan-bukan tentangku. Aku tahu niatnya hanya untuk membersihkan di setiap celah tubuhku dan bukannya untuk memberansangkan seks.

 Aku tahu niatnya hanya untuk membersihkan di setiap celah tubuhku dan bukannya untuk memberansangkan seks

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Kalau nak lagi, cakaplah..bukannya orang lain pun." Katanya dengan slamber sahaja.

"Perlu ke awak buat ni? Bukannya saya cacat pun." Kataku

"Apa salahnya kalau nak mandikan isteri sendiri? Sekali sekala kan." Katanya

"Suka hati awaklah,kalau nak mandikan saya, mandikan betul-betul." Kataku lagi

"Ok my sweet darling..." Katanya sambil tersenyum lebar

Aku hanya mampu mengalah sahaja dan membiarkan sahaja aktivitinya pada tubuhku. Suami siapalah pulak yang terlebih caring ni.

 Suami siapalah pulak yang terlebih caring ni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
𝑺𝑬𝑹𝑰𝑬𝑺 1: 𝑫𝑰𝑨 𝑳𝑬𝑳𝑨𝑲𝑰 𝑷𝑺𝑰𝑲𝑶🚫(𝙲𝙾𝙼𝙿𝙻𝙴𝚃𝙴)Where stories live. Discover now