BAB 14 🚫

19.7K 361 13
                                    

Dia mula membuka pakaian aku dengan kasar sehingga tidak menampakkan seurat benang. Aku tidak mampu melawannya kerana dia telah menahan badan aku dengan kuat sekali.

 Aku tidak mampu melawannya kerana dia telah menahan badan aku dengan kuat sekali

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Begitu juga dengannya, membuka pakaiannya tanpa berasa segan silu di hadapan aku. Aku ternampak badannya yang yang berketul-ketul pada bahagian dada dan perutnya begitu juga tangannya.

Dia mula mencapai selimut dan menutupkan badannya dan badan aku.
Dia menghenjut badannya dengan laju sekali membuatkan katil itu bergegar dengan kuat. Aku cuma menahan kesakitan pada kemaluan aku yang sangat-sangat sakit sehingga aku tidak berdaya lagi. Dia sedang menikmati nafsunya dan aku hanya menangis kelesuan. Badan aku hanyalah kecil sahaja untuk menahan badannya yang sangat besar.

Sejurus itu aku terus memikirkan keluarga aku. Rindu!! Aku sangat rindu pada mereka. Perbuatan Dave betul-betul telah merosakkan maruah aku. Tidak cukup dengan membunuh dia juga adalah hantu seks!! Dara aku juga telah dirampas olehnya. Dia memang setan!!! Dia bukan manusia!! Aku cuma mendiamkan diri sahaja dalam hati dan menunggu masa sahaja untuk dia berhenti.....

****
Sudah lama juga kami berada di atas katil. Nyamun dia masih meneruskan kegiatannya. Aku dari tadi memandang sekeliling dan aku hairan kenapa aku tidak boleh tidur? Mungkin disebabkan aku masih lagi menanggung kesakitan pada bawah aku begitu juga dengan menahan badannya yang besar itu. Dia tidak serik ke lagi? Dia masih belum mengantuk ke? Dia tidak penat ke? Bertubi-tubi soalan dalam diri aku. Aku juga seperti ada terbau darah pada badannya. Darah mana?

Dave memandang ke arah aku

"Kau belum tidur ke? Tak ngantuk ke?"

Aku memandangnya dengan perlahan

"Tak..."jawab aku dengan kelesuan.

"Tidurlah......nanti tak cukup tidur pulak..."

"Saya....sakit...."

"Tak perlu risaulah....pandailah aku bagi kau ubat nanti. Tapi kau kena tidur dulu, sebab aku belum puas lagi ni. Biar aku je yang buat kerja" Boleh pula jantan ni prihatin dengan aku? Tadi bukan main dia marah aku tadi.

"Bila awak nak berhenti?"

"Sampai 2 jam kali..." Katanya tanpa perasaan

2 jam!!! Lamanya

"Kalau kau tak tidur, jangan harap aku nak bagi kau ubat nanti!!!"

Aku hanya mengangguk perlahan. Aku memang betul-betul memerlukan ubat itu sebab dah terlalu sakit sangat ni. Kemudian aku melelapkan mata dengan perlahan....

 Kemudian aku melelapkan mata dengan perlahan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
𝑺𝑬𝑹𝑰𝑬𝑺 1: 𝑫𝑰𝑨 𝑳𝑬𝑳𝑨𝑲𝑰 𝑷𝑺𝑰𝑲𝑶🚫(𝙲𝙾𝙼𝙿𝙻𝙴𝚃𝙴)Where stories live. Discover now