Esmeralda perlahan-lahan menghampiri Andrian yang tersenyum memandangnya.
" Duduk sini." Andrian menepuk bangku di sebelahnya.
Esmeralda pun tersipu-sipu melabuhkan punggungnya di bangku itu.
Tapi idea nakal berbisik kepada Esmeralda. Esmeralda duduk di atas paha Andrian dengan posisi mengadap hadapan tubuh Andrian.
" What do you think about this huh?" bisik Esmeralda di telinga Andrian.
" Damn it." Andrian menggigit bibirnya geram.
" Kenapa kanda, nak ratah dinda ye?" bisik Esmeralda manja.
" Hmm, nak..tapi bukan hari ni ye." jelas Andrian menahan nafsunya.
" Why not this moment darling? You see your lil brother seem to explode anytime. " kata Esmeralda sambil memasukkan jarinya ke dalam mulut membuat aksi menjilat perlahan-perlahan.
" Arghh.. " Andrian mengerang dan terus mendukung Esmeralda masuk ke dalam rumah menuju bilik Esmeralda.
John terpinga-pinga melihat aksi tersebut walaupun tugasnya hanya memerhati dan berdiri tegak sahaja.
Di Bilik Esmeralda.
" Ahh!" jerit Esmeralda disilih dengan tawanya bersama Andrian.
" Dinda buat kanda geram yang amat. Pandai ek buat batin kanda bergelojak." kata Andrian sambil melepaskan kesemua pakaiannya.
" I'm yours Andrian. Buat I sebut nama you." kata Esmeralda sambil membongkok badannya ke posisi doggystyle.
Andrian menghampiri Esmeralda dan menampar kuat punggung Esmeralda. Dengan jari jemarinya Andrian memulakan fore play sehingga Esmeralda merasakan klimaks nya semakin memuncak.
" Arghh, I'm cumming." kata Esmeralda separuh menjerit.
" Oh yeah, take it baby. Feel it. Ni yang dinda nak kan." Andrian semakin laju mengerakkan jarinya di uterus dan sebelah lagi jarinya di bahagian klitoris Esmeralda.
" Shit! Ahh.." Esmeralda bergetaran apabila air keluar dari lubang nikmatnya.
" You so wet baby. Hmm.. " kata Andrian sambil memainkan klitoris Esmeralda dengan lidahnya.
" Oh, please. Fuck me Andrian." kata Esmeralda sambil tangannya membelai kepala Andrian di selangkangannya.
Andrian mendengar kata Esmeralda terus berdiri dan memusingkan badan Esmeralda kembali ke posisi doggy.
Tanpa membuang masa. Andrian menerjah vagina Esmeralda dengan rakus.
" Sweetheart , you feel so good. Hmm.. Arghhh..." Andrian berdesis nikmat.
" Ahh, i feel so good. Fuck me harder." giliran Esmeralda berdesah nikmat. Jari Esmeralda secara automatis meraba-raba klitorisnya sendiri.
Aksi Esmeralda mengundang nafsu Andrian semakin melonjak.
" Do you want me to fuck your asshole too sweetheart? Do you want it huh? " Andrian berbisik lembut di telinga Esmeralda.
Tanpa menunggu jawapan Esmeralda Andrian memasukkan jarinya ke lubang dubur Esmeralda sambil mendayung penisnya yang masih di dalam vagina Esmeralda.
" Oh my God, ahhh...."Esmeralda separuh menjerit kerana terasa perih namun dia menikmatinya.
Andrian melihat wajah nikmat Esmeralda melalui cermin di hadapan mereka pada ketika itu.
" Damn you look so hot sweetheart. Sedap?" tanya Andrian sambil melajukan dayungannya.
" Se...dapp...Andrian, you..so..deep.."dengan suara yang putus Esmeralda menjawab akibat daripada hentakkan kuat Andrian di belakangnya.
Andrian yang masih membenamkan jarinya di lubang dubur Esmeralda menarik jarinya keluar dan memegang erat pinggang Esmeralda untuk mempercepatkan lagi dayungannya namun Andrian berhenti secara tiba-tiba dan mengeluarkan penisnya.
" Why... you stop?" tanya Esmeralda yang masih dalam keadaan high.
" Tak, kanda tak stop cuma nak dinda ride kanda." Andrian tersenyum nakal.
Esmeralda menghampiri Andrian yang berada di couch. Esmeralda memegang penis Andrian yang masih utuh.
" You nak I ride you? Let me dance it for you." kata Esmeralda dengan nada seksi.
Tanpa membuang masa. Esmeralda memasukkan penis Andrian ke dalam vagina nya. Tubuh Esmeralda bergetar semula.
Esmeralda meneruskan goyangannya dengan ghairah namun pergerakkan Esmeralda mengundang Andrian ingin pancut awal. Andrian memberhentikan goyangan Esmeralda dan mencumbu Esmeralda dengan rakus.
Andrian membawa Esmeralda ke dinding dan meletakkan kedua tangan Esmeralda ke arah dinding tersebut.
Andrian mula mengacukan penisnya ke dalam vagina Esmeralda semula. Dengan segera vagina Esmeralda menyambut kedatangan penis Andrian.
Dengan posisi kedua tangan Esmeralda mencengkam dinding akibat hentakkan Andrian yang semakin ganas.
" Ahh, ahh, ahh, Andrian I dah..nak..keluar ni..ahh, yes Andrian, please..Harder..ahh..." Esmeralda berdesah dengan penuh nikmat.
" Tunggu sekejap, kita akan klimaks sesama ya.." kata Andrian berbisik di telinga Esmeralda sambil memainkan klitoris Esmeralda.
Beberapa saat kemudian..
Crottt-crottt-crott..." Arghhh...Yes...take all of me sweetheart." kata Andrian sambil membenam dalam penisnya ke dalam lubang nikmat Esmeralda.
Esmeralda yang lemah longlai dipapah ke katil oleh Andrian. Nafsu Andrian tidak berhenti setakat itu sahaja dia terus memainkan jari-jemarinya di lubang nikmat Esmeralda.
Mengurut dengan memusingkan jarinya di sekitar klitoris Esmeralda dan memainkan foreplay fingering sehingga Esmeralda ejakulasi.
" Arghhh.." jerit Esmeralda dengan mata yang hanya terlihat putih.
Kelihatan cairan putih transparent memancut keluar daripada vagina Esmeralda.
Andrian mencumbu bibir Esmeralda yang munggil dan membelai-belai payudara Esmeralda.
Andrian mencium ubun-ubun Esmeralda berulang-ulang kali.
" Puas?" tanya Andrian.
" It was." jawab Esmeralda tersenyum.
Andrian dan Esmeralda baring sambil berpelukan namun Esmeralda terlebih dahulu melabuhkan tirai akibat kelelahan.
Terkebil-kebil mata Andrian yang masih belum dapat tidur. Andrian membelai-belai rambut Esmeralda dengan penuh kasih sayang.
" Maafkan kanda. Kanda dah cuba untuk tidak rosakkan dinda lagi sebelum hari perkahwinan kita tapi kanda tak suka ada lelaki yang dekat dengan dinda. Dinda, kanda punya." kata Andrian di dalam hati.
Andrian merenung wajah Esmeralda yang diterangi cahaya bulan dengan perasaan resah gelisah.
==================================
Hi pembaca setia Masih Ada Syurga Buatku ❤️
Terima kasih sebab masih setia. Korang nak tahu apa akan jadi dengan Esmeralda tak? Atau korang nak tahu siapa jejaka misteri tu? Stay Tuned 😘Salam Sayang,
DeLunarFairy 🌙
YOU ARE READING
MASIH ADA SYURGA BUATKU
Romance[ COMPLETED- -] 🔞 🖋️KISAH INI TIDAK ADA KENA MENGENA DENGAN YANG HIDUP ATAUPUN YANG SUDAH TIADA. CERITA INI ADALAH SEBAGAI HIBURAN DAN PENGAJARAN SAHAJA. ⚠️AMARAN KERAS KEPADA PEMBACA BAWAH UMUR 18 🔞 . Esmeralda meleraikan pelukkan Zachary dan m...