BAB 32

3.7K 34 0
                                    

Esmeralda diam seribu bahasa apabila mendengar permintaan papanya.

"Kali ni dengar cakap papa ya Es. Mama tak nak kamu kecewa lagi. Mama papa sebulat suara nak Zachary menggantikan Andrian." kata Elisa lagi.

Esmeralda masih membisu. Tidak lama kemudian, Esmeralda menjawab.

" Setuju." jawab Esmeralda ringkas.

" Really ?" tanya Charles.

" Ya." dengan nada yang berat Esmeralda harus melihat mama papa nya gembira.

" Your wedding will be this Saturday. Rehat cukup-cukup ya. " kata Charles sambil mencium kedua pipi Esmeralda.

" Akhirnya, anak mama dah nak kahwin. Mama dan papa senang hati dengar jawapan Es.." kata Elisa sambil memeluk anaknya itu.

" Kami pergi dulu ya. " kata Charles pula.

Esmeralda hanya mengangguk lemah.

" Congratulations mate. Make sure take a good care of my daughter. " kata Charles kepada Zachary sambil berjabat tangan.

" I will."

Zachary memeluk mama dan papa Esmeralda.

Setelah mereka berdua berlalu pergi, Zachary bergegas ke ruangan Esmeralda.

Pada waktu itu, Esmeralda membuka gaun hospitalnya untuk ke kamar mandi. Zachary yang secara tiba-tiba menerjah ruangan Esmeralda lalu melihat figura yang menggiurkan naluri lelakinya.

Zachary menelan air liurnya. Sementara Esmeralda menunduk mengambil tuala yang terjatuh di lantai dalam keadaan yang berbogel.

Zachary meluru laju ke arah Esmeralda dan menekapkan badan Esmeralda di dinding.
Esmeralda menatap anak mata Zachary yang semakin membulat besar. Sengaja Esmeralda memancing nafsu Zachary dengan mencium bibir Zachary.

Zachary membalas ciuman Esmeralda ganas

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Zachary membalas ciuman Esmeralda ganas. Ke kiri ke kanan lengguk kepala Zachary melumat bibir Esmeralda yang munggil.

Esmeralda yang menikmati ciuman Zachary berdesah kecil. Tanggannya meraba dada Zachary.

Namun sempat dicapai oleh Zachary yang sedang berusaha menahan nafsu lelakinya.

" Let's stop this now. If not, I will never stop doing it." kata Zachary dengan nada yang separuh berbisik.

" You nak sangat kan? I know you want it." sindir Esmeralda.

Esmeralda merenung tajam ke arah Zachary.

" What do you mean honey ?" tanya Zachary dengan raut wajah yang blur.

Esmeralda tidak menjawab soalan Zachary lalu menghilangkan diri ke kamar mandi sambil menjeling tajam ke arah Zachary.

MASIH ADA SYURGA BUATKU Where stories live. Discover now