BAB 5

9.8K 62 0
                                    

Esmeralda mempelawa Doktor Andrian masuk ke kamarnya.

"Eh, hi charming...Thank you tau sebab dah datang, bik Nani tu tersangat lah risau. Sebab tu lah call awak." Esmeralda menggaru-garu kepalanya yang tak gatal.

"I will always here and there for you sweetheart." Andrian mengerdipkan mata kanannya pada Esmeralda.

Aku terasa bibir ku seakan-akan lembab melihat wajah Doktor Andrian. Perghhh...aku mengigit bibirku di depan Doktor Andrian.

"Are you having your fantasy sweetheart?"

Mmmpoppppppp!!!!
OMG, that kiss sound....

Andrian mengucup dahi Esmeralda.

Esmeralda bagaikan terbuai-buai mimpi indah seketika. Wait, huh..Andrian kissing me?

Perlahan Esmeralda buka mata. Esmeralda cubit pipinya saat Andrian memeriksa tekanan darah.

"Awak tak bermimpi sweetheart. Kanda kiss sikit je tadi. Sekarang Dinda dah rasa okay kan."

Ahhh, pipiku terasa hangat..I'm blushing right now dan aku suka perkataan Dinda Kanda yang keluar dari bibir sexy Andrian.

"We are done sweetheart. I think I should leave now. Please don't make me worry sweetheart."

Andrian menghampiri Esmeralda dan memegang dagu Esmeralda yang runcing. Satu kucupan hinggap di dahi dan hinggap di bibirnya lama.

Damn that fucking sexy lips!!!

Esmeralda terus memeluk Andrian, dan membalas kucupan Andrian dengan ghairah menggigit manja bibir Andrian.

"Please stay Andrian, I need you in my bed."

Andrian menatap Esmeralda dengan pandangan yang geram. Sinaran matanya menakjubkan.

"You make me stay sweetheart, I'm going to punish you. Dinda tahu kan kanda memang dah lama sukakan Dinda,tapi Dinda buat tak tahu. Dinda selalu elak bila Kanda tanya pasal hubungan kita."

"I know, but I have my own reason." belum habis kata-kata Andrian mengucup bibir Esmeralda dengan ghairah.

Andrian mengambil sesuatu di dalam suitcase. Paket kecil segi empat dan mengoyakkan paket itu dengan giginya.

Andrian menghampiri Esmeralda yang sudah sedia menunggu kegersangan di katil.

"Safety first sweetheart." Andrian tersenyum nakal.

Dalam kerisauan, Esmeralda tidak dapat menahan nafsunya lagi.

"Ahhh,.." Esmeralda berdesis.

"You are damn hot sweetheart, take it. Take all of me. "

"Yeah, come deep inside me." tak keruan dengan adegan keluar masuk Esmeralda menggigil nikmat.

Akhirnya aku tewas. Setelah bertahun-tahun selepas kejadian itu.

"How was it sweetheart?" tanya Andrian sambil membelai-belai rambut dan pipi Esmeralda.

"It was great. You are great."

Setelah setengah jam Andrian memeluk Esmeralda , Andrian terdiam mencari kata-kata. Dia memandang di sudut dinding kamar sebelum memandang Esmeralda yang dalam keadaan tanpa seurat benang.

Setelah kesunyian yang menyiksa..Akhirnya Esmeralda memulai bicara.

"Do you know it Andrian?" Esmeralda memandang Andrian penuh makna.

Andrian memandang Esmeralda sayu. Pandangan yang berat tapi lega.

MASIH ADA SYURGA BUATKU Where stories live. Discover now