ARGHHHHH!!!!!!
Seseorang menekup mulut Esmeralda lembut. Dalam keadaan yang gelap dan sunyi.
KLIKKK!
Keadaan menjadi terang benderang. Kelihatan pemuda tadi menekan suis lampu di hadapan Esmeralda.
"Awak!!" jerit Esmeralda.
"Shsshhh..."pemuda itu meletakkan telunjuk jarinya ke mulut Esmeralda.
Esmeralda terdiam dan melihat pemuda itu tersenyum sinis.
" Awak nak buat apa dengan saya hah??!! "bentak Esmeralda.
" Hmm.. Tengku dulu yang mulakan permainan ni kan. " bisik pemuda itu di telingaku.
" Awak jangan cuba buat macam-macam kat saya. Saya jerit nanti. " ugut Esmeralda.
" Oh, Tengku nak ugut saya. Saya okay jer. "kata pemuda itu perlahan.
Masing-masing bertentangan mata..
Pemuda itu terus mencium Esmeralda di mulut dengan ganas sehingga lehernya. Esmeralda menggeliat spontan menerima perlakuan pemuda itu.
"Do you like it Tengku?" tanya pemuda itu kepada Esmeralda.
Belum sempat Esmeralda bersuara pemuda itu memasukkan tangannya dari bawah skirt Esmeralda dan meraba sehingga bahagian sensitifnya.
Esmeralda berdesah kenikmatan. Aksi fingering berterusan sehingga Esmeralda merasakan dirinya seperti di awang-awangan. Pemuda itu tersenyum sarkastik dan menarik jarinya keluar dari vagina Esmeralda.
"Ahh, Please don't stop." rayu Esmeralda dengan suara terketar-ketar.
"Tengku suka ya, hmm...I wish I could fuck you here but not at this place. Please remember my name. " kata pemuda itu berbisik di telinga Esmeralda.
"What's your name hot stuff?" tanya Esmeralda membalas bisikan pemuda itu.
"E. R. I. C.." pemuda itu menyebutkan bait huruf namanya satu persatu.
Eric medekati Esmeralda dan singgah bahagian telinga Esmeralda lalu menggigit manja di telinganya.
Esmeralda menarik collar baju Eric kasar dan Eric mengambil tangan Esmeralda dan mencium buku jarinya.
"You naughty jerk." kata Esmeralda sinis.
Eric hanya tersenyum manis ke arah Esmeralda dan membetulkan kemejanya. Eric meraba badan Esmeralda dan singgah di pocket blazer Esmeralda.
"Gotcha, I bagi you number I, risau you rindu I pula." kata Eric tersengih-sengih.
Esmeralda hilang kata-kata melihat kelakuan Eric di luar jangkaanya. Esmeralda melihat Eric melangkah keluar dari pintu stor itu.
Damn!!!
Esmeralda menampar kedua pipinya dan menjerit kecil kesakitan.
ERIC.... Nama itu meniti di bibirnya.
Esmeralda memperbetulkan posisi skirt nya dan butang blouse. Mengeluarkan handphone dan melihat camera. Lipstick nya berantakkan dan membetulkannya.
Ketika Esmeralda melewati koridor menuju ruangan ofis nya, dia ternampak Eric duduk di ruangan bersebelahan dengannya.
Esmeralda melihat tanda di pintu ruangan ofis Eric.
CHIEF EXECUTIVE OFFICER ASSISTANT..
Esmeralda ternganga tanda tidak percaya.
"He is my assistant?! " hati Esmeralda memberontak menafikan kenyataan.
Eric perasan Esmeralda meneliti ruangan ofis nya. Apabila Esmeralda memandang ke arah Eric yang sedang menongkat dagunya memerhati perlakuan Esmeralda. Esmeralda terkejut dan ingin cepat-cepat pergi sehingga terlanggar tea lady yang membawa secawan coffee untuk Eric.
Eric bergegas keluar melihat Esmeralda.
"I guess I didn't use my eyes properly." Esmeralda meminta maaf kepada gadis itu dan mengelap noda coffee itu dengan handkerchief nya.
"That's my coffee baby." Eric berpeluk tubuh dan menarik Esmeralda ke ofisnya.
Eric memberi arahan kepada tea lady itu untuk mengelap tumpahan coffee tadi dan masuk ke ofisnya semula.
Melihat Esmeralda yang masih tersipu-sipu. Eric memegang bahu Esmeralda.
" I kena hukum you." Eric mengatakan itu dengan lembut.
"Kenapa pula? I kan boss you." kata Esmeralda tegas.
"Tak berat hukumannya sayang, make me a cup of coffee. For me please." pinta Eric.
"Now?" tanya Esmeralda dengan memusingkan bebola matanya.
"Ya. Now." ketika Esmeralda memalingkan badannya menuju pintu untuk keluar Eric menampar punggung Esmeralda.
PAPPPP!!!
Esmeralda memusingkan badannya ke arah Eric dan menendang bahagian penis Eric.
"Arghhhhh!!! You.." Eric menjerit kesakitan manakala Esmeralda keluar berlari dari ofis Eric.
"Padan muka...aku boss kau lah. Enak-enak aja." kata Esmeralda mengekek ketawa.
Eric mengelupur kesakitan sambil memegang bahagian penisnya.
"Sabar Eric..."Eric memujuk dirinya.
Di dalam ofis Esmeralda..
" Eh, kesian pula kat dia. Aku kot yang mulakan dulu adegan usik mengusik ni." Esmeralda merasa kesian terhadap Eric.
Esmeralda mencari contact list di handphone nya mencari nama Eric.
" Apesal tak ada ni?" mata Esmeralda ligat mencari nama yang bermula denga huruf E.
Hampa...
Esmeralda pun pergi ke pantry dan membuatkan coffee untuk Eric dan ingin meminta maaf."Kita kasi gula banyak sikit biar kencing manis." Esmeralda geli hati.
"Siap!!" Esmeralda pun menuju ke ofis Eric.
Ketika dalam perjalanan, Esmeralda memerhati kiri kanan takut ada yang pelik melihat dirinya menghantar coffee kepada assistant nya sendiri.
Dah terbalik...
==============================
❤️
Hi pembaca tersayang. Terima kasih kerana masih setia membaca dan menanti chapters baru dari Masih Ada Syurga Buatku 😘
Sekarang dah terjawab siapakah pemuda itu. Namun pemuda itu bukanlah syurga buat Esmeralda. Identiti masih misteri. Stay tuned. 🌻
Salam sayang,
DeLunarFairy 🌙
YOU ARE READING
MASIH ADA SYURGA BUATKU
Romantik[ COMPLETED- -] 🔞 🖋️KISAH INI TIDAK ADA KENA MENGENA DENGAN YANG HIDUP ATAUPUN YANG SUDAH TIADA. CERITA INI ADALAH SEBAGAI HIBURAN DAN PENGAJARAN SAHAJA. ⚠️AMARAN KERAS KEPADA PEMBACA BAWAH UMUR 18 🔞 . Esmeralda meleraikan pelukkan Zachary dan m...